nellyperssons

Alla inlägg under januari 2012

Av nelly persson - 31 januari 2012 18:51

Som sagt dagen blir bara bättre och bättre. Först kort skoldag sen så skjutsade mamma mig till kicks där jag köpte lite hudvårdsprodukter:) och nu det bästa av allt, Jag har invigt den nya Duschen!!:D eller okej pappa var alldra först men de förtjänar han eftersom han köpt den och instalerat den, det var han värd. Hur som helst är helt förälskad i den   


 

 

Av nelly persson - 31 januari 2012 09:04

Tisdagar är den bästa dagen i veckan förutom fredag då som är den aldra bästa. vad gör då tisdag till en så bra dag? Jo, jag börjar 11.10 har en lektion. sedan har jag en timmes lunch efter de har jag en lektion till sen slutar jag:) så en riktigt lugn och sköön dag blir det för mig. 


Ni får ha en kanondag, puuuuuuuss!

 

Av nelly persson - 30 januari 2012 18:00

Idag har varit en riktig slapp dag. Jag kollade nyss klart på filmen miss congeniality, riktigt bra Sandra bullock är nog en av mina favorit skådisar måste jag säga. Lite plugg hann jag också med, nu ska jag gå ner och ge hästarna lite mat sedan ska jag ta tig i mitt löfte och träna lite. 


 

Av nelly persson - 30 januari 2012 11:30

 Idag är det måndag oftast så hatar jag måndagar eftersom helgen tar slut då men just denna måndagen älskar jag eftersom det är studiedag:D Jag håller på att ladda ner två filmer som jag snart sak titta på, mer om de sedan. 


Vad hände med alla mina 70 läsare, har ni dött?, eller eran fatser moster eller pappa?.... Någonting har ju hänt efersom att ni inte läser min blogg, Haha jaja de löser sig. 



   

Detta är en av mina favorit vindet bilder. Denna tog jag förra året när det var ungefär 4 ggr så mycket snö som det är idag. 

Av nelly persson - 29 januari 2012 20:22

Nu ska jag göra lite power yoga, sen ska jag kolla på film så blir min söndags kväll. Jag har gett mig fan på att jag ska få en mer fast kropp och vig kropp så från och med imorgon så ska jag följa ett tränings schema. Så nu är de Bestämt! no turning back. 



   

Vi ses imorgon, have a nice evening

Av nelly persson - 29 januari 2012 18:48

Igår så kom Elin och Therese hit, riktigt roligt. Först så dansade vi lite, hahhaha omg vi har nog lite att fila på men kul hade vi i varje fall. Efter en stund, eller kanske en timme senare rättare sagt så ber pappa mig att hjälpa han med att bära ut den gamla duschen. Det slutade med att jag lekte Eric Saade och fick glasskivan över mig, sen stod jag där som ett fån ibland glassplitter, hahahha jaja sånt händer!  

 

Sen var det dags att äta lite Tacos:D Det var gott men det blev starkt.......Lär er av mitt misstag, läs på påsen innan ni häller i tacokryddan, så att ni inte råkar hälla i två påsar med extra hot.  Mätta och belåtna kollade vi på lite film "What's your number" blev de, den va bra så titta på den. 

 

Kvällen blev till natt och natten blev till tidig morgon innan vi somnade, typ vid fem tror jag att det var. Men vad ska man göra om man är tre glappkäftar i ett rum?;) Just de vi åkte tefat också, ivf tack för en kanon helg Mes Amies!

 

Hahah jag bjuder på lite Ā La Nelly och Therese dans, enjoy  





Av nelly persson - 29 januari 2012 17:00

Förlåt för dålig update, jag ska snart lägga uppe en hel berättelse om helgen även en film. Filmen är orsaken till att det dröjer så ni får vänta helt enkelt. Ni vet vad man brukar säga, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge;) Så medan ni väntar kan ni ju skratta lite åt denna bilden :D


 

Av nelly persson - 27 januari 2012 23:01

Inatt någon gång så kommer mamma och pappa hem (så länge varade den friheten) de ska bli ganska skönt att få hem dem. Kvällen har varit riktigt lat måste jag säga aktiviteterna har pendlat mellan TV:n och datan. Dessutom så har jag haft lite smått abstinens på lösgodis. Det finns två typer av godis, godis och så sinns det LÖS Godis. Riktigt godisugen har jag varit idag, varför skulle jag glömma plånboken hemma när jag var godissugen, hahah. 

Ska titta på film nu till jag sommnar, Sleep tight 


bara titta,  visst ser det gott ut?!  

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards