nellyperssons

Alla inlägg under februari 2012

Av nelly persson - 29 februari 2012 16:52

Hejsan allihopa!

Idag letar jag praktikplats för fullt, det är nämligen så om jag inte hittar en praktikpklats i Halmstad så finns det en viss person (jag nämner inga namn) som troligen kommer att halshugga mig. Nej men lite sympati kan hon får från min sida, som sagt planera är inte min starka sida vilket gör att folk i min omgivning (nämner fortfarande inga namn) kan se det som ett besvär. För mig är det helt prefekt, jag tar det lungt, andas stressar inte upp mig för små saker helt enkelt lever i nuet. Det som inte är så suveränt är ifall jag då råkar bli halshuggen, ni fattar vad jag menar ;) 

Jag får väll önska er alla en fortsatt trevlig eftermiddag så ser vi om jag överler till helgen;) Älskar er!


 

Av nelly persson - 28 februari 2012 10:06

Mitt slappa schema har blivit en aning strängare, istället för att ha sovmorgon till 11 så börjar jag vid 8 och har en håltimme. lite seg men jaja. Jag har kommit fram till en sak och det är att jag vill ha en stil på min klädsel, jag vill klä mig så där lite lagom rockigt, så sjukt snyggt, dessutom så passar jag i det och jag känner mig som mig själv då. Fån och med nu så börjar "Misson be your self" 



 

 

 

Av nelly persson - 27 februari 2012 10:04

Bläää nu är sportlovet slut och skolan börjar igen, inte precis det bästa sättet att börja en måndag på men så är det. Man får se det positivt istället, sovmorgob,  ingen snö och det är bara 5 veckor kvar tills nästa lov :)


Ha en bra dag!


 

Av nelly persson - 26 februari 2012 17:39

Så nu har jag tränat lite eftersom jag först och främst behöver det och för det andra att Thessan och jag har påbörjat ett nytt nyttligt liv, bra va. Men nu väntar jag på att mina och Jennys kladdkakamuffins ska bli färdiga. träna, kladdkaka, träna, kladdkaka jag tror det är detta som man kalla för "winwin situation" Efter jag ätit min kladdkka muffins ska jag tvätta ut Ricinoljan som jag har i håret i hopp om att mitt hår ska bli ännu längre



 

Av nelly persson - 26 februari 2012 15:19

 Jag, jenny, hästarna och hunden var ute på en liten ridtur/promenad, Riktigt härligt väder idag det känns nästan som om våren vore påväg, Awesome! 


"Var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser glöm bort bekymmer, sorger och besvär.Var glad och nöjd för vet du vad en björntjänst gör ju ingen glad. Var nöjd med livet som vi lever här"

        Balo har en poäng i de han säger


 

Av nelly persson - 25 februari 2012 09:51

Inte bloggat på några dagar nu, det beror på att jag och Therese har varit i halmstad riktigt kul var de. Troligen så är min praktik fixad och i såfall så ska jag vara hos en mäklare:) När jag kom hem igår så kändes det lite konstigt alla pengar var slut ändå så kändes det inte som om jag handlat något. SURT. Men jag är glad ändå trosor,(många) smycken och ny fundation blev de. Dessutom så blev det en  och en annan fika på Espresso house där vi även stötte på Emma. Hittade också en skinjacka och ett underbart, sjukt snyggt linne på bikbok, tyvärr köpte jag inte de man måste ju spara något fint tills nästa gång när jag shoppar ;) En annan överrasking som väntade när jag kom hem var att mamma hade i smyg målat om mitt rum, vitt och fint är det nu. Riktigt snällt gjort så nu kan jag stryka den punkten från "att göra listan"


Ha en förtsatt trevlig dag allesammans!

 

Av nelly persson - 22 februari 2012 20:29

Ganska ofta så har jag en åsikt eller svar på det mesta även så är detta fallet. Frukomat är en frukost som man äter på kvällen. Jag är en av de få människor som älskar äta frukost, det är så gott. smothie, frukt, macka, te...bla.bla bla. Nu ska jag äta lite Frukomat och kolla på film Rumor has it får det bli. 


FRUKOST + KVÄLLSMAT = FRUKOMAT




Take CARE!  

Av nelly persson - 22 februari 2012 16:19

Lite då och då är det riktigt hälsosamt att unna sig något extra. Med detta menar jag att man lite då och då gör något man tycker om. Nu tänkte jag unnna mig lite vardagslycks och titta på världens bästa tvserie, så för alla er som tycker tv är tråkigt har jag ett enklet tips, börja titta på Pretty little liars. *Och som om pretty little liars inte var nog så ska jag äta en semla också, high five!

 



Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards