nellyperssons

Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Hiss & Diss

Av nelly persson - 2 mars 2012 23:34

då är frågan vilket man ska börja med goda eller dåliga nyheten? äsh vi tar den dåliga först. 


Så det jag vill Dissa är Ben &Jerry's Cookie Dough, det smakar heltenkelt för mycket socker och dessutom så blir man så mätt efter bar några skedar. Glassen i sig är god men degen gjorde det alldeles för sött. Troligen så får jag nu en hel armé med motståndare, de flesta jag pratat med säger att just cokie dough är den godaste, så jag antar att jag hade för stora förväntningar. En aning för dyr för smakuplevelsen, Så  Ben & jerry's cookie dough ni får en sådär lagom stor diss av mig.


 


Och nu över till Hissen, hahah jo det jag vill hissa är en bra film som jag såg medans jag petede i mig glassen nämligen Skeleton Key. Den va jätte spännade, jag satt på helspänn nästan hela tiden. Jag skull inte vilja kalla den för en skräckfilm, även om jag hoppade till ett par gånger. Bra handling, spännande  och perfekt för alla som inte vill se en skräckfilm men ändå vill känna en liten adrenalinkänsla, så titta på den. Dessutom så spelar Kate Hudson i den och hon är ju en bra skådis, så Ja titta på den.


 

 
 
FannyC'

FannyC'

2 mars 2012 23:55

Ska ladda ner filmen på momangen !

http://www.fannycharlotte.blogg.se

nelly persson

3 mars 2012 00:08

de tycker jag att du ska :D

 
dzenana

dzenana

3 mars 2012 10:06

Heeej!!!! gå åt din cookie dough snygging;(;););;)

http://hejapahej.blogg.se

nelly persson

3 mars 2012 10:41

HAHA, Nja tveksam till de Cutie Pie!;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nelly persson - 5 februari 2013 23:22

Jag vaknade till det här.....       Ja så kul har man med toapapper, de går ju inte att vara arg när man möts av dem ögonen, haha.    Dagen fortsatte med bus, vi mer eller mindre tog våra studentmössor alla va helt glada och de va lite s...

Av nelly persson - 23 januari 2013 22:58

Ibland måste man ta sig själv i kragen, säga fuck de här och bara gå. Ja de låter enkelt men i självverket så är det mer komplicerat men när man väl gör de som man trodde va omöjligt så är det en lättnad. Ibland krävs det drastiska slutsatser för att...

Av nelly persson - 15 januari 2013 09:46

Jag bara njuter, i två år har jag haft ett piss-schema men i år har turen vänt och jag kan inte klaga för fem öre. Idag börjar jag kvart i 1, jag sov tills jag vaknade, finns det något jobbigare än att höra sitt alarm på morgonen, jag tvivlar på de. ...

154

Av nelly persson - 9 januari 2013 15:29

Ja skolan har börjat och vardagen gör sig påmind igen, jag antar att jag är en i mängden när jag säger att lovet giv för snabbt. Men vad ska man göra? Har helt okej schema ändå så jag ska inte klaga. Jaa de finns inte så mkt mer att berätta mer än at...

Nej

Av nelly persson - 5 januari 2013 18:28

   

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards