nellyperssons

Alla inlägg under april 2012

Av nelly persson - 30 april 2012 22:31

Hejsan hoppsan! 
Kvällen har bjudit på massa trevligheter, tjejerna och jag var hemma hos Emma och grillade efter de så tänkte vi titta på majbålet men de hade ju slocknat när vi kom fram så brandmännen fick bli vårt ögongodis istället, hahah.  Men vi lät inte de hindra oss så vi satte oss vid ån ändå och hade "picknick", mysigt. Det är inte varje dag man knäpper två flugor i en smäll och både grillar och har picknick. Nu sitter jag hemma hos Thessan och tittar lite på Big Brother. 

 

Ha en fortsatt trevlig kväll!



Av nelly persson - 30 april 2012 09:57

God Morgon!
Solen skiner, fåglarna sjunger, förkylningen är så gott som borta, jo men detta kan nog bli en bra dag. Nu hade jag tänkt äta lite frukost sen efter det så ska jag jobba lite i huset. Och nu till dagens I-landsproblem, det dåliga som har hänt är att min toning som jag la i måndags har redan gått ur, Jag vill ju att håret ska vara så där lagom rött som det var precis när jag tonant de och inte som det är nu brunt med lite röda nyanser. Dessutom så står det på paketet håller 24 tvättar, in my AS! höll 3, riktigt dåligt! Hur ska jag göra nu? Vill inte tona det igen eftersom det sliter mycket på håret och ifall jag ska tona det 1 gång per vecka så har jag snart inget kvar. Kanske får färga det istället men de sliter ju ännu mer, ja ni märker ju vilka stora bekymmer jag har här i livet.  

 

Ha det bra!


 




Av nelly persson - 29 april 2012 23:32

Detta har inte varit min dag kan man säga. Jag har blivit förkyld, har varit med om inte bara ett utan två strömavbrott mitt under frukosten när jag höll på att tina de frusna mackorna, varit sur och på något sätt har jag lyckats fucka upp allt i min väg känns det som. Filmerna som jag laddat ner funkade inte, så fick ladda ner dem igen och då funkade bara American Pie: Reunion så jag gav up Wanderlust.(fan den verkar riktigt rolig) Jag är inte bra på att baka men jag tycket lite synd om mig själv så jag bestämde mig för att göra ett försök så jag bakade kladdkaka. De är ju enkelt att göra och svårt att misslyckas med, så står det i receptet i varje fall. Men givetvis lyckas jag göra en kladdkaka som inte är kladdig. Det ända som kan gå fel nu är att jag på något sätt lyckas sova dålig viket jag inte hoppas på. Så önska mig en god natts söm allihopa.

 

Sov gott!   


 



Av nelly persson - 29 april 2012 15:51

Jag är känner mig hängig, trött, huvudvärk och ont i halsen och inget verkar vilja släppa. ÅÅ sån här skit får mig på dåligt humör, och jag hatar vara på dåligt humör så det är inte precis regnbågar och skolsken här. Jag har laddat ner två filmer som jag hade tänkt titta på nu, komedier båda två så de lär nog få mig på lite bättre humör. 

Ha det bra!  


   

Av nelly persson - 29 april 2012 10:59

God morgon!
Vanligtvis när man vaknar på söndagar så brukar jag känna mig lite stressad och besviken över att helgen är slut men inte den här. Imorgon är jag ledig, på tisdag är jag ledig så det finns ingen som helst orsak till att vara besviken. Det finns ju då ett litet störningsmoment, jag har så sjukt ont i halsen. Från ingenstans i går efter middag så fick jag ont i halsen, jag trodde att de skulle gå över under natten men där hade jag fel. Hoppas bara inte jag blir sjuk nu innan Stockholmsresan. Jag får ta det lite lugnt idag och kurera mig.

 

Ha en bra dag!







Av nelly persson - 29 april 2012 00:11

Känns som om hela världen samlats i Ljungby ikväll för att festa. Helt ärligt finns det någon, förutom mig som är hemma idag? jag är tveksam till de, SUCKS! Nästan varje facebook status har någonting med fest att göra, "Tagga" "första ölen" "Hello Groggyface" "Tusen bilder" Se alla dessa människor på så gott humör och så där härligt berusade gör att jag för tillfället har ännu tråkigare. I och för sig har jag inte haft supertråkigt.....men ändå inte så fullt ultimat roligt som man skulle kunna ha en lördagskväll som denhär. Jag vill ut, festa, umgås och ha roligt! Men nu är det ju inte så, så jag frå finna mig i den här situationen, kan ju ändå inte göra någonting åt det. 


Med dessa ord tackar jag för mig, Ha en fortsatt bra kväll!

 

Av nelly persson - 28 april 2012 16:07

Hejsan godingar! 
Just nu sitter jag bänkad framför tv och har lite lördagsmys med mormor och Jenny. Ansiktsmask, fotbad och film, kan det bli bättre än så? Ibland är livet för jävla gött. Senare så ska jag nog ta mig en ridtur hade jag tänkt men vi får se.

 

Ha det bra! 


   

Av nelly persson - 27 april 2012 23:31

För att ni ska förstå känslan måste man prova det, det går inte att beskriva men jag ska göra ett försök. Vinden i håret, en blinkning och det du önskar händer, det är då jag känner frihet och lycka. Jag måste säga att jag har en riktigt duktig häst! Man ska alltid vara stolt över det man lyckas åstadkomma i livet och när jag ser mig själv på dessa bilder och tänker på när jag tränade Sahara idag så kan jag inte vara annat än stolt. Hur många kan rida sin häst utan sadel och träns? inte så många. Tänk att det är jag som lärt henne det hon kan. Det är häftigt att tänka så. Ååå jag blir så lycklig. Nu bänkar jag mig framför tv:n och slänger i mig lite mat. 




    

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards