nellyperssons

Alla inlägg under maj 2012

Av nelly persson - 31 maj 2012 22:21

Jag är super taggad inför morgondagen! Fest och Hawaii står på schemat. Jag sitter och lyssnar på sköna låtar för tillfället och jag vill ju börja festen nu istället, hahha. Det som gör mig mindre taggad för morgon dagen är att jag har matte prov, hoppas inte att mitt suveräna formelblad inte sviker mig ;) nej men va fan de går nog hyfsat bra skulle jag tro. Nu tänker jag inte en endaste tanke till åt matte provet. 


Sleep tight and party all night! 


 

Av nelly persson - 31 maj 2012 19:14

Så då var det avgjort, jag har fått sommarjobb på kommunen och jag ska vara på ett ålderdomshem. Fy fan vad tråkigt men vad gör man inte för lite kosing, dock tänker jag aldrig torka en röv för extra pengar. Men jag är helt säker på att jag slipper de, det jag ska göra är typ underhålla gamlingarna och diska efter dem. Det bästa är att jag fått jobb de första veckorna så jag börjar redan på måndag efter skolan slutat, så sen när jag är klar med jobbet så är jag ledig resten utav sommaren, SKÖNT! Var evigheter sen jag tränade så jag tror jag ska göra det om en liten stund. 

Av nelly persson - 30 maj 2012 18:30

Efter skolan så hade jag ju då tid hos tandläkaren igen, när jag var där så satte dem dit tråden och tryckt dit något mer metall fanskap i munnen. Efter besöket hos tandläkaren så snyltade jag till mig en glass av pappa, han tyckte synd om mig så på vägen hem tog vi en tur genom dirven och köpte en glass med colasås, tro det eller ej men glass lindrar faktiskt smärtan.

   Vad har jag mer gjort, juste vi hade cooper test idag. Jag är faktiskt riktigt nöjd med min prestation med tanke på att jag inte är speciellt aktiv på min fritid. MVG gränsen var 9 minuter och jag sprang på 9.50, så målet nästa år blir att klara det under 9 minuter:) Nu ska jag sätta mig och plugga lite på matte provet som jag har på fredag, det behövs kan jag säga. 


 

Av nelly persson - 30 maj 2012 10:17

Fy fan vad sjukt, lite komiskt men ändå så himla hemskt och rubbat!



Av nelly persson - 29 maj 2012 20:44

Kul att det luktar god mat när jag är jätte hungrig och inte ens kan äta den :O Fan de gör jätte ont att äta, de går helt enkelt inte att tugga. Det är ju inte så att det går att äta sig mätt på yoghurt precis. Jag är cp hungrig det jag ätit idag är en talrik yoghurt till frukost och en Risifrutti till lunch. Ja det är lite jobbigt just nu men va fan de blir bättre igen. Tyvärr så funkade inte mitt fjäsk för Jenny så jag får gå med denna hårfärgen några dagar till. 
 


 

Av nelly persson - 29 maj 2012 17:57

Det är sjukt jobbigt att ta tag i plugget, jag verkligen anstränger mig men det finns tusen andra saker som lockar. Helst av allt vill jag bara krypa ner under täcket, mysa och titta på film. Ikväll eller sen när Jenny kommit hem ska jag fjäska lite för henne och hoppas på att hon orkar färga mitt hår men vi får se. 


vill ha tillbaka det fina vädret!



 

Av nelly persson - 28 maj 2012 21:30

Vilken dag, den har verkligen bjudit på blandade känslor. Idag kl 15.45 hade jag tid hos tandläkaren vilket slutade med att jag förlorade ca 30% av min självkänsla. Ja från och med nu har jag tandställning, inte jätte glad över de precis men jag ska se det positivt istället. 1. jag får fina tänder sen, 2 den kommer inte sitta där så länge, 3 den sitter bara i underkäken så den syns inte jätte mkt och de är bra. Efter mitt besök hos tandläkaren var det dags att gå hem till världens bästa kompis och fira hennes födelsedag, Grattis igen Therese! Jo men kvällen slutade bra. 



      18 år och det är nu festen börjar!!

 

Av nelly persson - 27 maj 2012 21:46

Förmiddagen sov jag bort, eftermiddagen pluggade jag och kvällen njöt jag av. Efter mycket tråkig eftermiddag med plugg och städning så var kvällen rena himlen. Först tog jag en ridtur med Sahara sen när jag kom hem åt vi grillat kött, mums. Nu väntar Jenny på att jag ska skriva klart så att hon kan toppa mitt hår, tro mig de behövs topparna är strävare än svinto.


Ha det bra! 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards