nellyperssons

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av nelly persson - 4 maj 2012 16:49

Hejsan allihopa, mina dagar i stockholm har överträffat mina förväntningar och jag har haft det riktigt bra. Ja vad ska man börja berätta om det finns ju en hel del att prata om, tänk själva en klass, 20 individer det blir många galan berättelser. Stockholm bjöd på skratt, shopping, studiebesök och ännu mer skratt. Jo en kul grej som hände min och Mimoza under de första fria 15 minuterna: Vi gick där i kungsträdgården och ser två as HETA killar sitta och sola sig i bar överkropp! Efter en stund tar de på sig tröja och börjar gå efter oss, vi stannar vid ett trafikljus och där frågar dem oss om vi söker ett jobb och att vår dialekt hade gått hem hos kunderna. ÅÅ nu ångrar jag att vi tackade nej till försäljningsjobbet men det hade ju inte funkat att ta ett jobb i Stockholm närman bor i Ljungby så länga man inte flyttar dit givetvis. Just nu hinner jag inte säga så mycket mer ska eller ladda upp fler bilder jag ska nämligen med bussen in till Ljungby som går vid halv 6 och jag har inte duschat än, så nu är det lite bråttom. Så på med musiken för nu taggar jag till FEST!!!


   


Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards