nellyperssons

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av nelly persson - 5 maj 2012 20:49

Äntligen så ligger jag bara och slappar och gör inte ett piss. Äntligen är fel ordval eftersom att jag har njutit av mitt fullspäckade schema denna veckan, men det är skönt att inte göra någon ting för stunden.  Jag har precis tittat klart på det senaste avsnittet av Vampire Diaries, Riktigt spännande. Nu tänker jag titta på det senaste avsnittet av New Girl, de kommer garanterat ge mig minst ett gott skratt. 


Jag tänkte passa på att ladda upp lite bilder från Stockholm, det ända jag ångara så här i efterhan var att jag inte tog fler men, men. 


             

Av nelly persson - 5 maj 2012 18:11

Festen hos Therese igår var hur rolig som helst, i varje fall så hade jag jätte skoj. Det blev en hel del dans, skratt och grillat. Finns det någon godare mat än grillat? Helt ärligt tror jag inte de. Jag får bara passa mig så att jag inte blir som Fredde i Solsidan, haha. Hur som helst så hade jag en kanon kväll.

    Idag har tittat på när Jenny och alla andra på Judy’s hade dansuppvisning. Det var trevligt och alla var jätte duktiga, speciellt småknattarna när dem dansade, så himla söta är de riktiga glädjespridare. Temat på dansshowen var 90-tal, kanske inte dem bästa musiken men trots de så fick dem med sig publiken på Hey Macarena. 


Här kommer lite bilder sen igår, enjoy!








     

  


 





  

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards