nellyperssons

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av nelly persson - 7 maj 2012 22:21

Äntligen är denna dagen slut, dagen har egentligen inte varit så farlig men ändå det är måndag och jag har insett att jag måste ägna större delen utav veckan till plugg. Men nu ska jag vara positiv och se framåt, det är nämligen bara 38 skoldagar kvar :D jodå jag har stenkoll och bäst utav allt imorgon är det bara 37 skoldagar kvar, skoltrött??!  Nu ska jag titta på New Girl har inte hunnit med det ännu, men det blir prefekt att titta på det innan jag somnar.  


sleep tight!


  


Av nelly persson - 7 maj 2012 19:46

Det är fan inte ens lönt att öppna franska boken och försöka begripa något. Nej jag gör så här istället ger fan i den här förbannade franska, det får gå som det går helt enkelt imorgon och istället så tar jag och tränar lite. Efter de så ska jag titta på det andra avsnittet utav New Girl, på något märkligt sätt har jag lyckats missa detta avsnittet och eftersom att jag redan sett alla anda så kan jag lika gärna titta på den här också, så himla rolig är denna serien ni måste titta på den! 


      Så himla roligt!

Av nelly persson - 7 maj 2012 18:29

Har ni någon gång prövar att blunda och hoppats på att problemet vore löst edan när man öppnar ögonen. Ja det kvittar hur många gånger jag blundar, ändå är berget med läxor kvar? Jag måst, måste, måste börja plugga nu. Som vanligt när man har läxor att göra så känns allt annat helt plötsligt mycket mer intersant än vad det egentligen är. Imorgon har jag nationella i franska.... Jag tror inte att jag behöver säga mer än så för att jag ska få ert medlidande.

 

Ha det bra! 


      Här kommre två bilder som jag tog när jag gick hem från skolan i fredagas, åå nu är det inte långt kvar till sommaren <3




   
  

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards