nellyperssons

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av nelly persson - 8 maj 2012 20:52

Så himla härligt! jag har precis duschat och slängt i mig en smoothie efter att varit ute och sprungit en runda. Jag är lika förvånad som ni är över det, hahha. Nej men jag har aldrig någonsin gillat att springa, men nu hat jag kommit in i en utav min "nyttiga" perioder och då är det helt okej. Tipset till er som inte gillar att springa men ändå känner att ni behöver göra det: Det finns inga genvägar, ta tummen ur röven och spring! och tänk på att Forest gump sprang i flera år då kan jag fan springa i 20 minuter. Ja då går det ganska lätt faktiskt, funkar för mig i varje fall. 


Ha det bra!


 

Av nelly persson - 8 maj 2012 18:06

Ja vad ska jag börja egentligen, dagen har verkligen gått från att vara pyton till bra. Jag hade som sagt nationellt prov i franska idag på morgonen,  jag inte viste vilken sal vi skulle vara i så kom  typ en kvart sent, men jag tror inte att den kvarten spelade så stor roll i sammanhanget  eftersom att provet ändå inte gick speciellt bra. Som tur blev dagen bättre, en orsak till det är att jag slutade tidigt och den andra orsaken är att jag fikade med Dzenana och Mimoza på Roddys, Mysigt! När jag väl kom hem så möttes jag utav doften av grillat kött, trots en ganska mäktig kaka på Roddys så fanns det plats för lite kött också. Eller rättare sagt det finns alltid plats för grillat kött, HAHAHA. Jag har även hunnit med att träna hästen lite så vi får se vad jag hittar på här näst. 

 

Ha det bra!


 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards