nellyperssons

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av nelly persson - 9 maj 2012 22:58

Så det börjar bli dags att sova nu. Som ni alla redan vet så gillar jag att vara spontan och bara ta livet som det kommer dessutom så älskar jag att ge pikar till folk som planerar allt i minsta detalj som sedan ändå blir helt fucked up. Kvällen/eftermiddagen har verkligen fallit mig i smaken, från ingen stans så blir kvällen helt awesome och jag har min tjatiga kompis Therese att tacka för det. Lite mer prat, skratt och damp sen sover man nog gott. 


sov så gott!


 

Av nelly persson - 9 maj 2012 20:48

Denna dagen har verkligen vänt 180 grader, jag trodde att denna kvällen skulle bli en stillsam tråkig hemma kväll men istället så har kvällen blivit något helt annat. Just nu befinner jag mig hos Thessan, vi sitter på hennes altan och ska titta på new girl och ärta jordnötsringar. Eller jag ska äta jordnöts ringar och Thessan ska äta sourcream ringar. Nej men denna kvällen bli myspys.  

Av nelly persson - 9 maj 2012 17:17

Nationella idag då, det börjar bli lite tjatigt med de nu. Provet gick ganska bra i varje fall. Jag kom hem vid halv fem typ och sedan dess har jag hunnit med att äta och nu sitter jag här och funderar som vanligt ta tag i läxorna. Imorgon har vi någon bokgrej, vi ska prata om en bok vi läst för ettorna. Problemet är att jag inte gillar läsa böcker och den boken jag tänkte prata om läste jag på engelskan så vet inte om den finns på svenska, hur som helst så löser det sig. 

Jag tycker att alla som läser detta ska gå in på spotify och lyssna på låten full av liv med Thomas Stenström, jätte bra låt! Den fanns inte på youtube annars hade jag laddat upp den här.  

 

Ha det bra!


 


  



Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards