nellyperssons

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av nelly persson - 12 maj 2012 21:53

Jag har laddat upp med ostbågar och bra tv underhållning. Först ska jag titta på det sista avsnittet av Vampire.Diaries säsong tre som sedan uppföljs av det sista avsnittet av New Girl. Så jag ska bara lägga mig framför TV:n och tjocka mig hade jag tänkt.

 

Simma lugnt! 

 



Av nelly persson - 12 maj 2012 20:20

Jo men det blev en riktigt trevlig eftermiddag i Harplinge med god mat och trevligt sällskap. Jag, pappa och Jenny åkte ut till min kusin Sandra som fyller år idag och firade henne på sin födelsedag. Mina planer om att städa mitt rum blev ju då som sagt uppskjutet igen, vilket var bra dock får jag göra det nu istället, men men. Som tur är så blir ju lördagskvällen något roligare än min fredag, hahah ja till och med städa är roligare än att skriva fackuppsats.

 

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!  


Asbra låt som min kusins pappas bros syster tipsade mig om (ja släktförbindelser hoppas ni fattar vad jag menar), Stark människa! 



Av nelly persson - 12 maj 2012 12:14

Här ligger man inte och latar sig hela dagen inte, utan det är arbete som står på schemat idag. Har varit igång ändan sedan kl 8 i morse och hjälpt mamma och pappa nere i stugorna. Det kommer nämligen gäster idag till de ena huset och då måste det vara tipp topp. Ja hur ser resten av dagen ut för min del då, jo nu ska jag städa mitt rum, tro mig är i stort behov av de. Ser ut ungefär som om någon fällt en atombom här inne eller nått.  

 

Ha det bra!


 


Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards