nellyperssons

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av nelly persson - 15 maj 2012 23:06

Jag la mig i sängen och tänke sova, rätt som det är så kurrar magen som aldrig förr. Jag ignorerar de och försöker att somna men fan, magen hade sitt eget lilla liv, och ja jag var skithungrig. Efter mycket om och men så tog hungern över latheten av att behöva resa sig från sängen och jag bestämde mig för att ta en nattmacka, bästa valet jag gjort idag! 

 

Mätt och belåten tackar jag för mig, sov så gott! 


 

Av nelly persson - 15 maj 2012 21:38

Så hela eftermiddagen har jag spenderat nere i stugan och underhållit mig med att fixa & dona. Huset blir riktigt fint måste jag säga, pappa har varit jätte duktig och verkligen fått, väggar, golv och tak att se unika ut. Men när det kommer till inredning fy fan, då är det tur att han har en dotter som har öga för detaljer och mamma ska vi inte ens tala om, HAHA. Nej men det blir riktigt fint. Ska ta kort sedan när det är helt färdigt så att ni alla får se.  Nu hade jag tänkt duscha. 

 

Sleep tight!

 

Av nelly persson - 15 maj 2012 18:14

Har ni listat ut ännu vem det var som skrev det förra inlägget? Nu kommer det stora avslöjandet, gästbloggaren var Arnold Konya. Efter skolan så gick jag och Mimoza till Maxi och köpte gardiner till stugan. Efter de så gick vi och satte oss på Roddys och njöt av livet för fullt, efter ett tag kom även Arnold och Dzenana och gjorde oss sällskap en liten stund. Vad har mer hänt.. Jo, jag fick en smärre chock när jag kom hem från skolan, när jag går förbi stallet så ser jag att tråden i hagen är sönder, det ser precis ut som hästarna sprungit rätt igenom. Så jag hämtade grimmorna gick hem för att byta kläder och var helt inställd på att den senaste timmen skulle gå åt till att jaga hästar. Men när jag kommer hem vid huset så ser jag att båda står lydigt inne i hagen, vilken tur att jag har så snälla hästar! men då är ju frågan hur tråden har gått sönder? kan det vara så att hästarna varit på lite äventyr medans jag var i skolan kanske, Äsh det spelar ju ingen roll dem är ju här nu i varje fall.


Ha det bra!


      Har brist på bilder när båda hästarna är med i bild, så det får bli en bild sen i höstas

   

Av nelly persson - 15 maj 2012 11:38


Hej hej hej nu är det mycket speciell person som sitter bakom tangenterna och ersätter den urtråkiga Nelly. Jag tror att hennes läsare kommer uppskatta det här något enormt, kanske blir det en tredje gradens orgasm eller kanske en femte gradens orgasm vem vet. En annan rolig sak som jag ser fram i mot är min födelsedag, för att vara exakt är det 28 dagar, 24 minuter och 26 sekunder. Ja vad mer kan jag berätta jo juste nellys BH är gul och blå, man börjar ju undra om hon är patriot. JAjaaj tiden går för fort när man har kul hoppas jag för gästblogga flera gånger……. 

Av nelly persson - 15 maj 2012 10:03

Ja nu sitter jag här i min ensamhet och har skritråkigt. Har  håltimmer just nu och Mimoza den svikaren skolkar så jag har ingen att vara med just nu eftersom resten av gänget har lektion. HAHA som om telepati så kom hon precis hahah, livet blev precis lite roligare och nu ska vi fika!


Ha en bra dag!



 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards