nellyperssons

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av nelly persson - 17 maj 2012 22:15

Det händer inte ofta men när jag väl tittar på hockey då gör jag det med full inlevelse, hahaha. Jag kan inte säga att brukar titta på sport men om man måste välja mellan fotboll och hockey väljer hag lätt hockey det är faktiskt spännande och underhållande.  Så för fan Sverige kom igen nu! 


Av nelly persson - 17 maj 2012 20:52

Så efter alla dessa timmar som jag, pappa, mamma och Jenny lagt ner på huset har nu gett resultat och vi är äntligen klara. De första gästerna kom idag. Det var riktigt kul att se deras rektion när de klev in genom dörren, De blev alldels till sig "Gud så fin, vilket hus" det kändes riktigt bra måste jag säga. Så för att fira detta åkte jag och familjen till Skeens restaurang och åt pizza. 


                           

Av nelly persson - 17 maj 2012 14:01

Finns det något mysigare än att ligga och titta på film när det är ösregn ute? Nej, jag tror faktiskt inte de. Det bästa filmvädret är egentligen ösregn plus åska, helt enkelt ett riktigt oväder. Då är filten och den vara chokladen som alldra bäst! Så jag tänkte passa på att se på en film göra varm choklad nu medans det regnar. Även om det inte är väsrta ovädret ute nu så duger detta regenet för att höja mysfaktorn.  


Ha det bra!


     


Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards