nellyperssons

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av nelly persson - 21 maj 2012 19:18

Gud vart ska jag börja...Två vänner till mamma var här på besök idag, detta var jag fullt medveten om men jag la mig och solade i varje fall dem var ju inne så jag passade på att njuta av solen. Så där låg jag i solen med headset i öronen och musiken på högsta volym och bara njöt av livet. Rätt som det är så börjar jag sjunga med till låtarna som spelades lite sådär spontant och fullt som alla gör ibland, jag trodde faktiskt att dem hade åkt för det hade gått fler timmar sen dom kom, men där hade jag så fel man kunde ha. Efter att kommit halvägs in i Mange bjuder sången så kommer mamma och hennes vänner fram smygandes runt hörnet och gapskrattar! Fy fan vad skämmigt. Där ligger jag i bikini och diggar med till Mange bjuder, gud jag ville ju bara sjunka ner genom jorden, tyvärr så fanns det inget annat att göra än att skratta med. Va fan, man får bjuda på sig ibland men fuck va pinsamt det var. 


 

Av nelly persson - 21 maj 2012 15:08

Ja hur bra har den här dagen varit på en skala 1-10? 9,9 måste jag nog säga. Jag hade sovmorgon till halv 11 sen hade jag en lektion dock var det matte vilket göt att denna dagen förlorade 0.1 i poäng, sen slutade jag vid halv 12, Ja resten utav dagen har jag njutit av det sköna sommar vädret, fy fan vad härligt det är. Jag ska gå ut igen ska bara äta lite glass, plugga kan man göra sen när det är kväll och inte lika varmt:)  

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards