nellyperssons

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av nelly persson - 23 maj 2012 22:40

Jag satt och tittade på en ganska så bra film nyss, the vow. Channing tatum speler i den, bara de gör ju filmen se värd;) Men nu är det så här att slutet hade inte laddats ner! Riktigt störande, nu vet jag ju inte om hon får tillbaka sitt minner eller inte, ja de är inte lite jobbigt.


sov så gott!


   


Av nelly persson - 23 maj 2012 19:51

HAHA ja vad ska man säga egentligen, jag tittar inte på eurovision eftersom det är så himla tråkigt och relativt kass musik, (där var jag snäll) Men efter att typ "alla" pratar om dess underbara Babushkor, så var jag tvungen att se klippet. Låten sög men fyfan vilka coola tanter, hahah...... seriöst vart är vi på väg Europa?


Av nelly persson - 23 maj 2012 17:54

Förmiddagen var pisstråkigt och den första timmen var ren ut sagt ett helvete, ja ni alla förstår nog att jag hade franska första timmen. Efter de pang på en riktigt seg historia lektion men resten utav dagen har varit asbra. Det blev en hel del skratt, några krockar och givetvis lite vattenkrig när vi paddlade kanot. Krig och krig det var väll mer att Arnold ibland var lite ”klumpig” när han paddlade vilket resulterade i att jag fick mycket vatten på mig. När man får vatten på sig då ger man igen, det är en regel! hahah nej men det var riktigt kul ändå, vad som var mindre skoj var när vi skulle koka vatten i ett stormkök. 


     

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards