nellyperssons

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av nelly persson - 24 maj 2012 17:18

Jag har precis ätit lite mat och nu är då tanken att jag ska bege mig till Skärvö och städa ett hus, vad gör man inte för lite extra pengar. När jag är klar med de så måste jag plugga på samhälls provet som jag har imorgon. Vad ska jag mer säga om dagen? vad jag gjorde och inte gjorde är inte så viktigt idag, huvudsaken var att jag försökte. Jag tittade på modevisningen och den var så bra så att jag och Mimoza såg den två ggr, mest för att slippa lektion. Franska VS Modevisning, ni hör ju själva;)  


Ha det bra! 

Av nelly persson - 24 maj 2012 08:27

God morgon allesammans! 

Jag har inte haft speciellt mycket flyt idag, glömde både busskortet och skåpsnyckeln hemma. För tillfället sitter jag i bibblan och har skit tråkigt, hatar att jag inte kan utnyttja denna sovmorgonen -.-


 jag tittade igenom mina bilder här i skoldatorn och massa gamla fina minnen dök upp, haha så roligt.

    

   Allas ängel numera, Chilla<3

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards