nellyperssons

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av nelly persson - 26 maj 2012 23:00

 

Av nelly persson - 26 maj 2012 21:26

Ikväll blir det en lugn kväll men jag tror att mina föräldrar vill döda mig dem tvingar mig att se på Eurovision. "kom ner nu och va med familjen"  men va fan vi får la sitta där i soffan då som schlagernördar och heja på Sverige. Jag antar att ni fattar att redan listat ur att jag inte gillar något som har melodifestivalen att göra.  


 


Av nelly persson - 26 maj 2012 14:17

Det blev inget bloggande igår så vi får ta det nu istället. Gårdagskvällen var toppen, trots att jag var skeptisk till en början så slutar den på topp! Kvällen började med att vi gick ner till Adonis och åt pizza, sedan begav vi oss hem till Thessan för att festa till de lite, när alla var fulla och glada bestämde vi oss för att gå ner till Shelters där det var karaokekväll. Jag vet de låter lamt och töntigt och det är precis så som det är också, men med rätt sällskap blir allt roligt. Själv stod jag inte för någon sång utan de fick Ulf, Erik och Johan göra och det lyckades riktigt bra, måste jag säga. Men kvällen slutar inte här vi bestämde oss för att gå ner till harrys vi gick aldrig in eller så men jag hade hur kul som helst, för mig var det en av de bästa kvällarna på länge.


       

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards