nellyperssons

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av nelly persson - 27 maj 2012 21:46

Förmiddagen sov jag bort, eftermiddagen pluggade jag och kvällen njöt jag av. Efter mycket tråkig eftermiddag med plugg och städning så var kvällen rena himlen. Först tog jag en ridtur med Sahara sen när jag kom hem åt vi grillat kött, mums. Nu väntar Jenny på att jag ska skriva klart så att hon kan toppa mitt hår, tro mig de behövs topparna är strävare än svinto.


Ha det bra! 

Av nelly persson - 27 maj 2012 15:51

Denna söndagen tar fan priset. Har så himla tråkigt vad som är ännu tråkigare är att detta fenomenet återkommer ungefär varje söndag. Men vad är det som gör att söndagar blir så tråkiga? Den första anledningen måste vara att det i regel är en bakfylledag för en stor del av befolkningen. Den andra, man tar igen saker som man ligger efter i, som nu jag sitter här med Matte C och frösöker verkligen fatta vad jag håller på med. Hoppas bara jag fattar tills på fredag för då är det prov. Den tredje anledningen, det är sista dagen på helgen vilket gör att man blir en smula ledsen och väldigt olustig. Rätta mig om jag har fel, men jag tror att vi kan komma överrens om att söndag är den tråkigaste veckodagen. 



 

Av nelly persson - 27 maj 2012 00:16

Alla ni som äger ett blå gult plagg ta på er de och fira för Sverige vann! Ja vi får vara stolta, de är ju inte varje dag Sverige vinner Eurovision precis. Jo men jag håller med Europa, rätt låt van!


 


Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards