nellyperssons

Alla inlägg under juni 2012

Av nelly persson - 21 juni 2012 21:50

Hallå ja!

Imorgon är det fredag och inte vilken fredag som helst utan det är midsommar men för mig blir det en vanlig dag jag ska nämligen  jobba. Piss tråkigt är det men men. 


    Jag har precis introducerat mimoza i voxer, jag vet att appen är lite gammal men fan det är riktigt roligt om man inte har något annant för sig plus att prata är hundra gånger lättare än att skriva, ja jag är lat  men de vet väll alla redan om:)


 



Av nelly persson - 20 juni 2012 21:49

Äntligen ska jag se på filmen Wanderlust,  varje gång som jag tänkt se den så har någonting krabbat. första gången så fanns den inte att ladda ner, andra gången så funkade de inte och tredje gången kommer jag inte ihåg vad det var för fel, efter de så gav jag upp men nu verkar de som om de ska funka. 

Antigen är den jätterolig eller så blir den för mycket men de återstår att se


Av nelly persson - 20 juni 2012 20:40

Jag tänker inte berätta hur tråkigt det  varit på jobbet idag, för risken är då att ni blir så uttråkade så att ni slutar läsa min blogg ;) haha. Däremot när jag kom hem från jobbet så gick jag och pappa en lång skogspromenad, det var faktiskt riktigt kul. Eller kul kanske är fel ord men de var härligt i varje fall. Hur som helst, när vi var ute och traskade så såg vi en Huggorm! Pappa tänkte gå fram och dra den i svansen, då blev jag skit arg eftersom jag hatar ormar. Det är inte mycket här i livet som jag är rädd för men så länge jag kan minnas har jag varit rädd för dessa förbannat äckliga djur, nej fy fan för ormar! Men de läskigaste med ormar är att folk dör av ett ynka litet bett, scary shit. Vi har en giftig orm i Sverige nämligen huggormar och givetvis så ska jag stöta på en i min skog. 


Bilden är inte jätte bra eftersom att jag inte vågade gå närmre

 



Av nelly persson - 19 juni 2012 22:50

Så då var andra dagen avklarad, finns inte så mycket att säga om dagen mer än att den var seg... tills jag slutade. Min tisdags eftermiddag/kväll har varit toppen och jag har fått lite sommarlovskänslor eftersom att jag verkligen skruvat om mina rutiner! Det var nämligen så att jag, Thessan och Ulf bestämde oss för att gå till Harrys för att bara sitta där och chilla. Efter de så gick vi till Adonis och slutligen hamnade vi på Shelters, nej men det var en trevlig eftermiddag med mycket skratt.

 

sleep tight! 

Av nelly persson - 18 juni 2012 18:01

Ja då var första dagen på jobbet avklarad, jag kan inte säga att första dagen var speciellt ansträngande utan jag har mest glidit med idag och gjort lite små sysslor. Nej men hittills så verkar det ändå helt okej att jobba på Brunsgården dessutom så behöver jag pengar.
    Mina planer om att bara ligga och kolla på film igår blev ju då störda av en viss Therese Svensson så tar jag igen det nu istället, i och för sig så tittade vi på film igår (Project X och The Vow, båda är sevärda!) men ändå det kan aldrig bli för mycket film och verkligen inte för mycket Channing Tatum. Så nu är planen att titta på 21 Jump Street och så hoppas jag att mamma bara låter mig vara och inte kommer med massa sysslor.   


 

Av nelly persson - 17 juni 2012 13:52

Imorse vaknade jag av att mamma och pappa kommer in i rummet och frågar om jag stulit deras vin, nyvaken och trött efter gårdagens festligheter hemma hos tova så säger jag som det är att jag inte tagit deras vin. Hur som helst så går jag upp och äter frukost. Efter de så bestämmer sig pappa för att kontrollera om det är Jenny och hennes kompisar som tagit vinet så jag och pappa går ner tillbåten och ror ut till ön där de campar för att se om allting står rätt till... dessutom hade vi planer på att stjäla deras båt och jävlas lite med dem. Vinet hade de inte tagit men det var ändå tur att vi åkte ut till dem för annars hade hela ön brunnit upp. De hade varit lite slarviga när de släckte elden, så när jag och pappa kommer fram så ryker de ut marken, ingen eld eller glöd syntes till men det kom ändå rök från marken. Den marktypen som är på ön kan ligga och glöda i en vecka så vi fick gräva bort all trov/jord runtomkring, hälla på vatten och ta bort alla glödhetta stenar som låg i marken. Nu är allting frid och fröjd, elden släckt och ön står kvar. 
   Efter en händelserik förmiddag vill jag bara ladda ner några bra filmer, gosa ner mig i min säng, poppa lite popcorn och bara slappa. 








Av nelly persson - 16 juni 2012 00:16



           

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards