nellyperssons

Alla inlägg under juli 2012

Av nelly persson - 29 juli 2012 21:01

Fy fan vilken dag, jag känner nu att kg börjar bli riktigt trött. Nej delad tur är ett jävla skit, börja 7 rast mellan halv 2 och halv 6 för att sedan jobba till halv 10. Nu vill jag bara hem och kolla på en bra film.

Av nelly persson - 29 juli 2012 16:05

Det känns lite som julafton nu när jag fyndat en massa smink på parfymeriet det är nämligen så att den har jätte mycket rea nu när de ska stänga. Jodå men jag lyckades samla på mig en massa smink, de var en större kick än att äta lyckopiller!! Allt jag köpte kostade bara 360 vilket motsvarar vad den ena krämen som jag köpte egentligen skulle ha kostat.

Av nelly persson - 28 juli 2012 20:34

Jag har precis kollat klart på filmen Warrior, Så sjukt bra!! Bästa filmen på länge måste jag säga. Ni som inte har sett den måste titta på den jag kan nästan garentera att det kommer bli en favorit för er också. Det kanske inte är den ultimata "Tjejfilmen" precis men den har en riktigt bra handling. 
     Nu ska jag städa lite sen måste jag börja varva ner har en jobbig dag framför mig imorgon; jag ska jobba från kl 7-21.30, någon som vill byta? dock har jag fyra timmars rast mitt på dagen vilket behövs. Men ändå, vad ska jag göra under dessa fyra timmar, hade jag bott i Ljungby hade det varit en annan sak, men, men de löser sig nog.


Av nelly persson - 28 juli 2012 10:22

Finns det något som är mer irriterande än att bli väckt av en fluga? Nej jag tror inte de! Jävligt otrevligt sätt att vakna upp på. Ja jag ska nog börja dagen med att gå en promenad sen får vi se vad det blir utav den men först ska jag döda den förbannade flugan.

Ha det bra!

Av nelly persson - 27 juli 2012 22:43

Fy fan vad jag är trött nu som tur så är man ledig imorgon. Får se vad det blir utav morgondagen, måste försöka hinna med och rida lite bara. 
   Jag har tänkt på en sak och jag tror att ni också tänkt på det någon gång; Vissa personer ger man flera chanser andra ger man inga eller få, men vad är de som gör att vissa aldrig rinner ut på chanser? för engångskull så har jag inte svaret på denna frågan. Men de lär nog funka om man tar det som de kommer, jaja nog med djupa tankar jag ska titta på film nu.


 

Av nelly persson - 27 juli 2012 15:03

Idag så har jag bara legat och latat mig i solen, så himla underbart. Nu ska jag byta ut min Bikin mot arbetskläder och bege mig till jobbet istället. En dag som denna är det helt prefekt att jobba ett kvällspass, jag fick njuta av solen och nu ska jag tjäna lite pengar. Det finns inte så mycket mer att säga om dagen men nu måste jag skynda mig.

 

Ha det bra! 

Av nelly persson - 26 juli 2012 13:53

Nu sitter jag på bussen påväg hem till tråkiga Ljungby igen det ända jag vill är att stanna kvar i Halmstad och ligga vid havet och bara ha de jävligt gött.

Av nelly persson - 24 juli 2012 21:57

Det får bli ett kort och intensivt inlägg idag, jag jobbade, solade en timme, åkte till Mäen och tog årets första "riktiga" dopp. Ja det var min dag i sin korthet. Imorgon börjar jag återigen jobba kl 7 så nu är det dags att varva ner. 

 

Ha det gött! 

 

 


Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards