nellyperssons

Alla inlägg under januari 2013

Av nelly persson - 23 januari 2013 22:58

Ibland måste man ta sig själv i kragen, säga fuck de här och bara gå. Ja de låter enkelt men i självverket så är det mer komplicerat men när man väl gör de som man trodde va omöjligt så är det en lättnad. Ibland krävs det drastiska slutsatser för att klara av en sak eller våga, så? Gör det ändå. Gå i samma gamla banor och hoppas på en massa som du vet inte kommer funka är bara spill av ens liv, livet gör ont ibland med de är bara verkligheten som nyper dig i armen så att du inte drömmer dig igenom ditt liv.


I'm Over and Out


 

  

Av nelly persson - 15 januari 2013 09:46

Jag bara njuter, i två år har jag haft ett piss-schema men i år har turen vänt och jag kan inte klaga för fem öre. Idag börjar jag kvart i 1, jag sov tills jag vaknade, finns det något jobbigare än att höra sitt alarm på morgonen, jag tvivlar på de. Jag kunde till och med ligga och dra mig i sängen utan att behöva stressa, så sköt. Ja eftersom jag har tid i överflöd så tänkte jag gå ut och njuta av vintern som är tillbaka, en som är ännu gladare över snön är Aina, haha gud vad hon busade. 


ha en bra dag! 

               



154

Av nelly persson - 9 januari 2013 15:29

Ja skolan har börjat och vardagen gör sig påmind igen, jag antar att jag är en i mängden när jag säger att lovet giv för snabbt. Men vad ska man göra? Har helt okej schema ändå så jag ska inte klaga. Jaa de finns inte så mkt mer att berätta mer än att det är 154 dagar kvar till studenten. Vad ska man göra efter är en svår fråga jag vill jobba och resa men plugga är i princip ett måste men de känns inte lockande idag, jaja jag får ta de som de kommer. Nu ska jag ut och promenera en sväng med vovven min sen får vi se vad det blir av kvällen. 


Ha de bra 


bara lyssna och njut av livet!! 



Nej

Av nelly persson - 5 januari 2013 18:28



Av nelly persson - 5 januari 2013 15:40

En annan positiv sak med att skaffa hund och speciellt en ras som kräver mycket motion är att man slipper skaffa gymkort ;) jag tror aldrig jag har gått så här många promenader innan som jag gjort de senaste dagarna så de är ju positivt. Min farbror va och hälsade på innan idag och då gick vi ut en relativt lån runda och sen på hemvägen gick vi in och hälsade på farfar som är störtförälskad i lilla Aina. Nu hade jag tänkt att äta lite och ladda upp inför kvällens festligheter. 


ha de bra!

   



Av nelly persson - 3 januari 2013 15:59

Ja dagen har inneburit allt från torka kiss till gosa.  Just nu ligger lilla Aina och sover, de blir att vi kallar henne de i stället för Tanaina som står på pappret. De är så roligt att ha hund igen ni som inte har djur förstår inte känslan men när man är utan hund, katt, häst etc så är det som att något fattas i familjen men nu känns familjen komplett, de är bara Jenny som ska komma hem. 
 I förmiddags så va hon och hälsade på hästarna, hahah så roligt Sahara gnäggade när vi kom så även hästarna är förtjusta i henne.


        

   

Av nelly persson - 3 januari 2013 01:47

Lycka är de ord som beskriver tillvaron just nu. Efter en lång dag är vi äntligen hemma och vi har fått ett tillskott i familjen, vi var och hämtade vår lilla valp idag, ska berätta mer om allt imorgon och lägga upp bild för nu är både jag och valpen riktigt trötta. 

Av nelly persson - 2 januari 2013 02:10

Ibland eller rättare sagt ganska så ofta blir blir jag irriterad på mig själv på grund av att jag är ganska så fånig med jämna mellan rum. Det brukar bli så när jag inte fattar saker speciellt när jag inte förstår mig på mina tankar eller känslor, då vill jag bara ge mig själv en bitch slap och bara säga skärp dig för fan! lite så känner jag ikväll, alla har vi nätter då vi ligger och undrar vad fan man håller på med. 
    Jag ställer mig frågan om jag borde ge mig själv en bitch slap nu, lämna allt bakom mig, 2012, min fåniga sida och kanske till och med dig.. Problemet är att 2012 va ett bra år som jag vill minnas, ett underbart år, dig kommer jag aldrig glömma (japp så illa är de, haha). Samtidigt som jag vill släppa de så är det de jag vill ha mest av allt. Sjukt när jag tänker efter men å andra sidan inte så sjukt för när jag väl tänker på dig så blir jag glad. Ja lite mindfuckad känner man sig.


god natt

 

 
 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards