nellyperssons

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av nelly persson - 4 juni 2012 21:32

Ja det drabbar alla tjejer med jämna mellanrum och hur mycket jag än hatar att erkänna det så drabbar det mig också. Imorgon är det ju då som sagt Thessas student och då är den stora frågan, Vad FAN ska jag ha på mig? Jag klär sällan upp mig och äger bara två klänningar och den ena är vit så då har jag bara en kvar att välja på. Min garderob har varken det största utbudet eller färgskala, jag gillar enkla plagg så alltid vid större händelser så får jag lite smått panik. Jaja de ska nog lösa sig nog! 


 

Av nelly persson - 4 juni 2012 17:57

Denna veckan kommer rent ut sagt vara ett helvete. Jag har fyra prov, tre av dessa på samma dag. Det jobbiga är att jag ligger på gränsen mellan vg och mvg i både rättskunskap, geografi och svenska C så jag måste verkligen ge allt denna veckan. Jag får proppa mig full med vitaminer, tagga och helt enkelt bara ta tag i skiten och göra det! Jag får se det positivt istället när denna veckan är avklarad så är jag i princip färdig med plugget för den här terminen


 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards