nellyperssons

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av nelly persson - 1 maj 2012 22:40

Ja mina vänner om 7 timmar då bär det av mot Stockholm, jag är rädd att jag har lite för höga förväntningar på denna resan men det blir vad man gör det till. Just nu är jag hemma hos Mimoza och har det allmänt bra, Dzenana var här en stund innan. Nej men livet flyter på bra. För ca en timme sedan gick vi ner till Maxi för att dels handla lite godis och för att jag behövde nässpray(är så himla täppt i näsan) men tror ni att jag fick mig ett nässpray? Nej. Man måste nämligen vara 18 för att få köpa de på Maxi medan man kan vara 5 år och köpa det på apoteket. Jag trodde meningen med att sälja läkemedel i mataffärer var just för att folk skulle kunna få tag i  ja låt oss säga nässpray då apoteket är stängt. Men nu går ju inte de, är det ens lönt att sälja läkemedel i mataffärer då? Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen, Sverige är ett jävla paragraf-land. 

Av nelly persson - 1 maj 2012 15:14

I morse så hängde jag med Elin, Elin och Thessan vi solade så sjukt skönt! ett bra initiativ. Vid typ 12 så åkte jag bussen hem eftersom att pappa tvingar mig att jobba. Ikväll ska jag återigen in till Ljungby och vara med Mimoza för imorgon då ni! då smäller det på riktigt, vi åker till Stockholm och är borta i två dagar :D  Så det som återstår att göra nu är att packa, jobba lite till och duscha. ja livet bara rullar på och denna veckan är ju inte något att klaga på precis, ledig månda-tisdag, Stockholm onsdag-torsad, skola på fredag. 


Ha det bra!






   

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards