nellyperssons

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av nelly persson - 11 maj 2012 23:51

Hela kvällen har gått år till den förbannade fackuppsatsen. ÅÅ skit jobbigt men hur som helst så hann jag får in den i tid men det var på håret. Bara av att höra ordet Fackuppsats får mig att vilja spy, när jag väl är nästan helt klar och ska fixa innerhållsförteckning och sidnummer börjar allt krabba och ha sig. Men nu är fackuppsatsen klar och jag behöver inte tänka mer på den vilket är en enorm lättnad. Nu är jag svintrött och vill bara gå och sova.

 

Sov så Sött!   



Av nelly persson - 11 maj 2012 20:09

Ja vad gör en Nelly Persson en fredag kväll som den här, det ska jag berätta hon har tråkigt. Direkt efter att skolan slutat var jag överlycklig eftersom att det var helg, så Jag och Dzenana invigde den med en fika på Roddys, mycket trevligt. Sen slog det mig att jag inte är färdig med fackuppsatsen som ska vara inne i dag.  De nämsta timmarna kommer jag att ägna mig åt de, inte det precis den roligaste fredagskvällen men jag har ju inte precis något val. Så ni som har en kanon fredagskväll kan gärna få festa lite åt mig också! 

 

Ha det bra!



   



Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards