nellyperssons

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av nelly persson - 13 maj 2012 22:30

Jag tänkte ge er ett litet film tips men vänta till imorgon innan ni tittar på filmen för nu vågar jag inte somna. Filmen var lite seg i början men sedan mot slutet då är den så spännande så att jag höll på att dö. Jag vet inte om det är så för er men för mig är det så när en film är läskig och spännande på samma gång så vågar man knappt titta. Ibland så håller jag tillock med händerna framför ögonen men inte så att det täcker hela bilden man måste ju fortfarande se vad som händer liksom, haha. Ja läskiga filmer är roligt, men sen när man väl ska sova blir det lite bekymmersamt speciellt när filmen handlade om hur en tjej blir bortförd från sin säng mitt i natten och förd till ett hål mitt ute i skogen. WTF jag bor förhelvete i skogen! vilket betyder att han tar mig före er Ljugbybor. 

 

Sov så gott allesammans! 


 



Av nelly persson - 13 maj 2012 20:17

Lite vardagslyx borde alla unna sig minst en gång i veckan. Ikväll ligger fokus på mitt välbefinnande, hahah fotbad ansiktsmask, och ananas plus en film om 20 minuter, (filmen är inte färdig nedladdad ännu men snart så). Ja men lever livet för att man ska njuta utav de så lika bra att börja nu. 

 

Ha det bra!



 

Av nelly persson - 13 maj 2012 14:35

Ingen vidare sovmorgon idag heller, har arbetat idag också. Just nu har jag pyst iväg från mammas tjat för en stund och hade tänkt fixa något att äta. Sen är det tillbaks till arbetet som gäller. Helst utav allt vill jag bara lägga mig och sola men snäll som jag är så hjälper jag mina föräldrar men det är nästan bud på att hitta på en lögn om att man har någon läxa till på måndag eller något, hahah. Okej de var lågt av mig att tänka så... 


Ha det bra! 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards