nellyperssons

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av nelly persson - 6 maj 2012 20:50

Förr eller senare så tar det roliga slut och då måste man börja ta ansvar igen. Jag måste säga det är inte ofta med denna veckan har varit nästan helt perfekt. Fan så roligt jag har haft, ledig måndag-tisdag, sjukt roliga dagar i Stockholm, fredag bjöd på fest och lördag var cillidill. Givetvis så kommer det en söndag och fördärvar allt -.- Jag insåg att nästa vecka är helt fullpackad med läxor och nationella prov dessutom så ska fackuppsatsen vara klar på fredag. Det som gör just denna söndagen kass är att jag just var tvungen att skriva på fackuppsatsen annars har den faktiskt varit riktigt bra. Jag sov länge, tog en ridtur och lagade mat till familjen, hahha jodå jag kan laga mat när jag vill.  Nej men denna söndagen har följt de mönstret som söndagar brukar ha, nämligen att man gör som man måste göra. 


Hoppas ni alla har haft en bra dag! 


Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards