nellyperssons

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av nelly persson - 20 februari 2012 15:50

Självständig, händig och social är jag. Nej men helt ärligt så är jag ganksa händig och det är ju bra eftersom då slipper man ringa till äntligen hemma ifall man skulle behöva hjälp med att spackla;) Är så sjukt trött på min fula äckel oranga färg i rummet, det har jag varit i många år nu. När jag hade passerat plancher och posters åldern så vill jag ta ner dem, det blev jätte fula långa revor i tapeten.Undra om det var lite med flit eftersom jag redan då ogillade färgen   Nu har jag tagit tag i de och har precis spacklat för alla revor nu ska det bara torka, slipas och sedan målas!!  


Av nelly persson - 20 februari 2012 10:22

Här om dagen så sa Therese "Nelly om du för en jävla gång hade planerat, så hade det inte blivit såhär" Tanken var att vi skull eåka till halmstad idag men i fredags så fick jag veta att jag skulle jobba idag, men eftersom jag är spontan så gjorde jag det i lördags och i söndags så att jag skulle kunna åka idag, så allt löste ju sig ändå. Nu till "rätt i fejan momentet" blir det att vi åker till halmstad idag, NEJ. Therese är lite krasslig och jag har ingen lust, istället har vi ätit frukost och tittat på big brother. Så vart vill jag komma med allt detta då? jo gör livet enkelt och va spontan, man behöver inte planera så mycket det löser sig ändå. Ta det lungt, se dig omkring njut och gör sen det du ska. Självklart behövs det lite planering, men bara lite. Livet är en frihet så gör det inte till ett fängelse.

 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards