nellyperssons

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av nelly persson - 22 februari 2012 20:29

Ganska ofta så har jag en åsikt eller svar på det mesta även så är detta fallet. Frukomat är en frukost som man äter på kvällen. Jag är en av de få människor som älskar äta frukost, det är så gott. smothie, frukt, macka, te...bla.bla bla. Nu ska jag äta lite Frukomat och kolla på film Rumor has it får det bli. 


FRUKOST + KVÄLLSMAT = FRUKOMAT




Take CARE!  

Av nelly persson - 22 februari 2012 16:19

Lite då och då är det riktigt hälsosamt att unna sig något extra. Med detta menar jag att man lite då och då gör något man tycker om. Nu tänkte jag unnna mig lite vardagslycks och titta på världens bästa tvserie, så för alla er som tycker tv är tråkigt har jag ett enklet tips, börja titta på Pretty little liars. *Och som om pretty little liars inte var nog så ska jag äta en semla också, high five!

 



Av nelly persson - 22 februari 2012 13:34

Ännu en dag, ännu en tråkig fest, haha synd att festen blev lite tråkig igår men mest synd tycker jag om Anna som verkligen försökte fixa en rolig fest. Man kan ju inte hjälpa att folket var lite dryga som inte dansade och dessutom snodde sprit som hon ändå bjöd på, jaja så är det ibland. För övrigt så har dagen varit bra åt middag på surio thai, föörbaskat gott speciellt soppan dem serverar den är UNDERBART god. Resten av dagen får bli som den bli, ska nog måla mitt rum men får se vad jag gör.


Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!


    

 


 


Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards