nellyperssons

Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

Söndagar, varför är ni så förbannat tråkiga?

Av nelly persson - 27 maj 2012 15:51

Denna söndagen tar fan priset. Har så himla tråkigt vad som är ännu tråkigare är att detta fenomenet återkommer ungefär varje söndag. Men vad är det som gör att söndagar blir så tråkiga? Den första anledningen måste vara att det i regel är en bakfylledag för en stor del av befolkningen. Den andra, man tar igen saker som man ligger efter i, som nu jag sitter här med Matte C och frösöker verkligen fatta vad jag håller på med. Hoppas bara jag fattar tills på fredag för då är det prov. Den tredje anledningen, det är sista dagen på helgen vilket gör att man blir en smula ledsen och väldigt olustig. Rätta mig om jag har fel, men jag tror att vi kan komma överrens om att söndag är den tråkigaste veckodagen. 



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nelly persson - 5 februari 2013 23:22

Jag vaknade till det här.....       Ja så kul har man med toapapper, de går ju inte att vara arg när man möts av dem ögonen, haha.    Dagen fortsatte med bus, vi mer eller mindre tog våra studentmössor alla va helt glada och de va lite s...

Av nelly persson - 23 januari 2013 22:58

Ibland måste man ta sig själv i kragen, säga fuck de här och bara gå. Ja de låter enkelt men i självverket så är det mer komplicerat men när man väl gör de som man trodde va omöjligt så är det en lättnad. Ibland krävs det drastiska slutsatser för att...

Av nelly persson - 15 januari 2013 09:46

Jag bara njuter, i två år har jag haft ett piss-schema men i år har turen vänt och jag kan inte klaga för fem öre. Idag börjar jag kvart i 1, jag sov tills jag vaknade, finns det något jobbigare än att höra sitt alarm på morgonen, jag tvivlar på de. ...

154

Av nelly persson - 9 januari 2013 15:29

Ja skolan har börjat och vardagen gör sig påmind igen, jag antar att jag är en i mängden när jag säger att lovet giv för snabbt. Men vad ska man göra? Har helt okej schema ändå så jag ska inte klaga. Jaa de finns inte så mkt mer att berätta mer än at...

Nej

Av nelly persson - 5 januari 2013 18:28

   

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards