nellyperssons

Alla inlägg under juni 2012

Av nelly persson - 15 juni 2012 19:37

Första degen på sommarlovet har varit härligt lat måste jag säga. Jag och Mimoza vaknade vid typ halv 12 efter de åt vi frukost tog det lugnt och åkte in till Ljungby för att titta på alla fina studenter i sina balklänningar och kostymer. När vi var där och tittade så slog det mig att det är nästan mer folk på stan för att titta på balklänningar än vad det är på Ljungbydagarna, hahah. Efter en bra stund så träffade vi på Arnold, Dzenana & Sandra och vi alla bestämde oss för att gå till Roddys och sitta där en liten stund. Nu däremot så är det helt andra planer Sverige möter England, Sverige outfitten är på och pappa står vid grillen, TV-kväll here I come! 


 

Av nelly persson - 14 juni 2012 22:56

Jag vet inte vad som är sjukast, 1. Att min syster kommer in med en specially made deluxe edition kudde till Mimoza, eller alternativ 2. Att Mimoza är så besatt av Paul Wesley  så att hon faktiskt sover med deluex kudden bredvid sig? HAHAHHA jag dör. 


 

Av nelly persson - 14 juni 2012 09:59

Det var fan på tiden, sommarlovet kommer inte en dag för tidigt. Jag är så himla glad nu är det äntligen sommarlov, jag vet inte men får bara en massa lyckokänslor i kroppen när jag tänker på det. En sak som gör att jag verkligen kommer in i rätt sommarlovs-känsla är att så fort som jag klev ut ur kyrkan så börjar det regna, ja de kan knappast bli mer svensk sommarlovs-känsla än så. 


Av nelly persson - 13 juni 2012 22:21

Mitt dåliga humör är som bortblåst fan vilken bra dag. Att se alla glad studenter gjorde mig också riktigt glad och taggad! Gud nästa år är det min tur, fy fan vad jag längtar och det bästa av allt ät att jag har ett år framför mig som jag bara kan tagga och njuta utav. Jag blir fett glad och taggad av att tänka på de. Men idag går tanken till alla som har tagit studenten ett  STORT GRATTIS TILL ER ALLA!!!  


 

Av nelly persson - 12 juni 2012 22:46

Min skalle är helt fucked up, dagen har gått från dålig, till okej, till bra och till skitkass igen. Jag viste inte vad jag skulle göra innan så jag gjorde som Forrest Gump, jag sprang. Hans metod är den bästa när det gäller att släppa alla tankar och annan skit runt omkring sig, på med löparkläder och spring tills du inte orkar mer då går du en liten stund sen börjar du springa igen.  Jag tänker inte skriva ut alla känslor som jag har inom mig här på bloggen det vore inte rätt att göra så, dagen har varit skit de räcker för att ni ska fatta.  


Nu ska jag lyssna på ännu mer musik tills jag somnar om jag somnar, det är en ny dag imorgon. 




Av nelly persson - 12 juni 2012 16:47

Mitt humör är inte på topp idag måste jag säga  hade lika gärna kunnat lägga mig ner och dö, hahah nej riktigt så illa är det inte. Men är så fucking olustig bara. Men då är det tur att jag har Mimoza som livar upp mig, Just nu sitter vi och och nördar oss, båda är helt fast i en varsin data känner mig väldigt sociala måste jag säga. Vi var nere och åt pizza på Claudi innan jag är så mätt så jag tror att jag kan rulla hela vägen hem till Skärseryd.



Av nelly persson - 12 juni 2012 10:11

Ja denna dagen får gå den också, har bara en lektion idag och då ska vi fika hemma hos geografiläraren. Det är ungefär så ansträngande den här dagen får vara. Vaknade för en timme sedan helt pigg och inte ett spår av bakfylla konstigt nog, så nu under morgon har jag bara tagit allting jävligt lugnt jag tror aldrig en tisdagsmorgon varit såhär stressbefriad.


Music is my shoulder when i cry and my drug when i'm happy



Av nelly persson - 10 juni 2012 15:41

Ja snyltare som man är så funkar dessa repliker alltid om man vill slippa gör sysslor hemma. Den bästa är ju "nej jag måste plugga...." den funkar alltid, det kvittar hur viktig saken än var som mamma vill att jag ska göra så fungerar den alltid. En annan som också funkar bra är "nej jag ska städa mitt rum" Det är jävligt ful av mig men jag är övertygad om att jag inte är den enda som hittar på dessa ursäkter... för att slippa skala potatis, tömma diskmaskinen eller damsuga. Om ni inte så vet ni vad ni ska säga nästa gång ;)   

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards