nellyperssons

Alla inlägg under juni 2012

Av nelly persson - 4 juni 2012 17:57

Denna veckan kommer rent ut sagt vara ett helvete. Jag har fyra prov, tre av dessa på samma dag. Det jobbiga är att jag ligger på gränsen mellan vg och mvg i både rättskunskap, geografi och svenska C så jag måste verkligen ge allt denna veckan. Jag får proppa mig full med vitaminer, tagga och helt enkelt bara ta tag i skiten och göra det! Jag får se det positivt istället när denna veckan är avklarad så är jag i princip färdig med plugget för den här terminen


 

Av nelly persson - 3 juni 2012 21:14

Ja som rubriken säger så hade Thessan sin bal idag, Gud så vacker hon blev! Det blev en hel del fina bilder men det är ju inte så konstigt med tanke på att alla har klätt upp, fixat sig och planerat i månader just för denna dagen. Solen sken, alla var glada och snygga, jo men det är väll så en baldag ska vara. 


       

                             

Av nelly persson - 2 juni 2012 22:22

Ja tanken är då att ni ska få se blir der från gårdagen men, ja det kommer ett men. Jag höll på att föra över bilderna till min dator men så dör datan, skit jobbigt och eftersom jag är henna hos Thessan så kan jag inte ladda den. Men det kommer en flock med bilder inom en snar framtid. I övrigt var kvällen helt jävla underbar, förfesten hos Thessan var as roligt! Nere på Hawaii var det också roligt även om jag inte dansande så mycket, haha. 

Imorgon är det en stor dag för min kära vän, hon har sin bal och det roliga är att jag ska få leka fotograf för en dag. Nej men det blir roligt, hoppas bara det blir fint väder. 


Ha en bra kväll! 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards