nellyperssons

Alla inlägg under juni 2012

Av nelly persson - 10 juni 2012 12:00

God morgon!
Jag kan knappt tro de men inget har stört min sömn idag, Jenny har inte trallat på någon sång, hunden har varit duktig och inte skällt och pappa har inte sagt åt mig att jobba.  Utan jag har sovit helt ostört så skönt och det behövdes med tanke på att jag sov i 12 timmar. Söndag idag, inte min favorit veckodag precis men de får la gå ändå. Jag blir så arg, mitt utorrent har typ slutat fungera och jag vet inte vad felet är men någonting är åt helvete därför kan jag inte ladda ner en enda film! Ja de är förbannat jobbigt eftersom jag måste ladda ner Oliver Twis och skriva klart läsloggen till den boken, jag tänker ju inte läsa boken när den finns som film ;)  Lite frukost skulle sitta fint nu. 

 

Här kommer lite fler bilder sen igår  
 



                     

  


Av nelly persson - 9 juni 2012 23:28

Det har varit en super trevlig eftermiddag och kväll med syrran och pappa vi var i Gulbranna och såg på standup comdey, skit roligt jag skrattade konstant i en timme. Just nu har jag inte så mycket mer att säga,  jag har varit lite smått trött hela dagen så jag hoppas verkligen inte att det är någon som väcker mig imorgon för jag vill sova ut. 

 

Sleep Tight! 


 

Av nelly persson - 9 juni 2012 10:43

Jag måste börja med att säga hur jävla rolig gårdagskvällen var det finns knappt ord. Det sorliga med kvällen är att det kan dörja en hel sommar innan jag får träffa viss av dessa människor igen vilket jag  verkligen inte hoppas på! i fall det blir för outhärdligt så blir det en roadtripp runt Sverige för min del. Nej men gårdagens festligheter var riktigt lyckade. Nu ska jag ner och städa stugan det är nämligen gästbyte idag. 

 

Ha en bra dag allesammans!


     

Av nelly persson - 7 juni 2012 22:28

Så nu ska jag inte skjuta upp det längre, här kommer hawaii bilderna. Jag vet att det snart är en vecka sedan hawaii ägde rum men denna veckan har varit packad, sen kom Thessans bal och student mitt i allt annat. Men nu kommer bilderna till slut. 


Enjoy! 


                           


Av nelly persson - 7 juni 2012 18:26

Det slog mig nyss att jag aldrig någon sin igen behöver gå till en franska lektion igen!       Jag har bara ett ord, en känsla och det är FREEDOOOOM!!!!!!!!!!!!!!! Så jävla nice, Ja ni som följt min blogg vet ju hur mycket jag hatar franska och Kerstin! På något sätt lyckades jag klarade det nationellaprovet så nu ni, nu tänker jag highfiva mig själv, dunka musik och fira för nu är jag fri!!


 


Av nelly persson - 7 juni 2012 13:49

Just nu sitter jag och väntar på att håltimmen som jag haft ett bra tag nu ska ta slut. Jag har haft två lektioner idag, vilket betyder att två av tre prov är avklarade. Nu är det bara franskan kvar, vi har nationella muntligt så det går nog inte så bra. Om en timme eller så när franskan är avklarad har jag gjort mitt sista prov för denhär terminen! 


Ha det bra!

Av nelly persson - 6 juni 2012 21:38

Igår då så var jag på Thessans student vilken känsla! Ja man har ju något att se fram emot nästa år, gud vad jag längtar. Det var jätte trevligt hemma hos Thessan och mycket god tårta, kvällens festligheter var underbara fy fan vad roligt. Idag då så har jag sovit och pluggat inför tre prov som jag har imorgon. Så nu efter att jag bläddrat igenom ca 600 bilder både från balen och studenten är jag skapligt trött.

 

Här kommer ett litet urval 


                                   





Av nelly persson - 4 juni 2012 21:32

Ja det drabbar alla tjejer med jämna mellanrum och hur mycket jag än hatar att erkänna det så drabbar det mig också. Imorgon är det ju då som sagt Thessas student och då är den stora frågan, Vad FAN ska jag ha på mig? Jag klär sällan upp mig och äger bara två klänningar och den ena är vit så då har jag bara en kvar att välja på. Min garderob har varken det största utbudet eller färgskala, jag gillar enkla plagg så alltid vid större händelser så får jag lite smått panik. Jaja de ska nog lösa sig nog! 


 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards