nellyperssons

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av nelly persson - 23 januari 2012 21:13

Okej ingen får störa mig är helt fast i Pretty little liars. Det är alltid så när jag börjat titta på något bra men den här, god damn tar fan priset, jag kan helt enkelt inte sluta kolla! Spärra in mig på psyk ifall de behövs men jag ska kolla klart, hahhaha. BTW schh de börjar nu och du andas för högt.  Egetligen borde jag plugga franska men seriöst är jag av ett större behov av att få veta vem som är -A än hur man böjer "avoir" i presens.


Kyss i ljumsken    


 

Av nelly persson - 23 januari 2012 08:18

Egentligen så har jag Sovmorgon men istället för att sova i min sköna, varma, bästa säng så är jag i skolan :( Anledningen till detta korkade beslut är att jag inte har någon som kan skjutsa mig till den sena bussen, aja life suckes sometimes. Jag får väll passa på att plugga på franska provet som jag har på torsdag. Hur som helst så njuter jag fortfarande av snön, även om det var förbannat kallt i morse. Hellre snö än regn och grått så enkelt är de!

Här kommer några fler vinter blider som jag tagit under helgen  


 

Okej jag har tagit alla bilder utom just denna som min syster tog.






     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards