nellyperssons

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av nelly persson - 25 januari 2012 19:44

Måste säga att det var en riktigt lång och trevlig fika med tjejerna på roddys, kul, kul:) just nu är jag hemma hos therese, saknat dig som fan vännen medans du var borta i thiland. Hur som helst är du hemma nu och det är äckligt när du pratar om bajs kom ihåg de!!!! Ni behöver inte läsa förra meningen om ni gjorde de, så förträng de! Nu ska vi kolla på film och jag vet att alla är avundsjuka föringen kan ha så roligt som vi har


kyss i ljumsken!



 


btw läs thessans http://www.nattstad.se/thisismyday

Av nelly persson - 25 januari 2012 13:15

Jag satt nyss och kollade på TV när världens roligaste reklam kom upp ivarje fall enligt mig och Pappa. Det spelar ingen roll hur många gånger jag sätt den de slutar alltid med att både jag och pappa härmar bebisarna samtidigt som vi skrattar, HAHAH. Hur skönt de än är att vara ensam hemma så saknar jag pappa lite, hahha antar att de blev ganske genomskilningt att jag är "pappas flicka" 


Så jag tänkte göra er alla en stor tjänst förlänga ert live med ivarje fall 45 sekunder. Kanske ni som är djup deprimerade gör jag en "otjänst" och förlänger ert lidande med  45  sekunder. 


Av nelly persson - 25 januari 2012 09:56

Jag har tänkt på en sak hur snabbt livet bara kan vända. Enda dagen är man pigg och glad och på en milli sekund kan allt vända. jag antar att det ät de som är de fina med livet att de överraskar en ibland. Hur som helst de jag vill komma fram till är att jag vill ha en tatuering! som typ står för de jag försökt förklara. Jag vet precis hur den ska se ut ungefär som den här nere, eller något i den stilen.



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards