nellyperssons

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av nelly persson - 26 januari 2012 20:35

Rubriken säger ju allt, självklar vill man vara en rockstar. Har ni alldrig någonsin drömt om att ni står på en scen och rocka loss? jag har de och gör de jämt senast var för 10 minsedan när jag stod i duschen. Lite Amand Fondell, Nickelback och Kanye West covers. Så har du tråkigt, duscha och sjung eller gör något annat kulpinsamt som man inte vill visa för någon och känn dig modig. Det spelar ingen roll vad det är så länge det är något som man inte vill att skulle hamna i en dåldkamera, de får alltid humöret på topp! 

Nu ska jag titta på gissa?..... jo såklart, Pretty little liars


simma lungt!


   

Av nelly persson - 26 januari 2012 17:21

Jag höll på att skriva ett inlägg om dagen när nästan var helt frädig och skulle publicera inlägget så dör datorn. Sjukt irriterande! jag pallar ite skriva om allt ni får en kort resumé istället., hahah.


vakna-skola-franskaprov(för mtyket fusk)- hem-äta-plugga-freeeeeeeeeeedom!




En bild sen i sommras bjuder jag på idag



Av nelly persson - 26 januari 2012 10:28

Förra året när jag läste historia så varvdet riktigt roligt och intresant. I år så vill jag ta livet av mig så fort någon säger historia. Vi har världens tråkigaste lärare noll utstrålning och som om inte de var nog, han säger eemh 135! Hundratrettiofem gånger per lektion!! Detta är inget som jag hittar på utan förra gången så var de så tråkigt så att jag började räkna. Vill ha tillbaka min förra lärare, nej nu får jag ta tag i uppgiften som tur så är det enkilt arbete vilket innebär att jag slipper höra en emh, genomgång.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards