nellyperssons

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av nelly persson - 27 januari 2012 23:01

Inatt någon gång så kommer mamma och pappa hem (så länge varade den friheten) de ska bli ganska skönt att få hem dem. Kvällen har varit riktigt lat måste jag säga aktiviteterna har pendlat mellan TV:n och datan. Dessutom så har jag haft lite smått abstinens på lösgodis. Det finns två typer av godis, godis och så sinns det LÖS Godis. Riktigt godisugen har jag varit idag, varför skulle jag glömma plånboken hemma när jag var godissugen, hahah. 

Ska titta på film nu till jag sommnar, Sleep tight 


bara titta,  visst ser det gott ut?!  

Av nelly persson - 27 januari 2012 19:32

Jag är glad för att det är fredag eftersom att det är just fredag. Helgen får bli som den blir har typ inget planerat en annans ak som gör mig sjukt glad är att denna helgen blir tre dagar lång, vi har studie dag på måndag, awesome :D


hoppas ni alla njuter av frdagskvällen som jag tänker göra en fet kyss i ljumsken på er!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards