nellyperssons

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av nelly persson - 7 augusti 2012 18:43

J*#*a! förkylning den vägrar att försvinna, finns det något som är tråkigare än att vara sjuk? Det ända jag vill göra är att gå ut och springa, träna, städa, rida, festa helt enkelt göra något anat än att bara ligga och sova hela dagen vilket är det ända jag gjort idag. Vaknade, åt frukost, somnade, vaknade åt middag kollade på film och somnade igen, ni hör ju själva hur uttråkad jag blir.

 

ha det bra!  

Av nelly persson - 7 augusti 2012 00:11

Ja ni, denna dagen har varit den lugnaste på hela sommarlovet, jag har inte gjort ett piss! De aktiviteter jag håll mig till är facebook, spotify, film och gå ner för trappan för att sätta sig vid tv:n. Okej, jag överdriver lite men ni fattar principen jag har varit riktigt passiv.  Men tro det eller ej så funkar det om man vill bli frisk eftersom att jag mår betydligt bättre ikväll än vad jag gjorde imorse. Nu hade jag tänkt att avsluta dagen i samma spår och  kolla på filmen The lucky one som jag verkligen sett framemot att se.

 

Sleep Tight!

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards