nellyperssons

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av nelly persson - 8 augusti 2012 21:45

Jag vet inte hur hon lyckas men Jenny lyckas alltid lura mig så det slutar med att jag sitter livrädd i soffan och kollar på en skitläskig skräckfilm som från början var en "bra spännande" film. Trots att jag innerst inne vet att det blir nog en skräckfilm så faller jag för hennes trick gång på gång. Jag vet inte om det är så för er men för mig är det så att om jag börjar kolla på en film speciellt en skräckfilm så måste jag se slutet. (annars så vet man ju inte om den onda dör och då blir det hundra ggr svårare att somna) Ikväll så var det filmen Orphan vi såg, filmen var bra men enligt Jenny så är det ingen skräckfilm utan en sjukt spännande film som är så bra så att jag bara måste se den, enligt mig  så var det 100% ren skräck. Filmen är bra så jag tycker absolut att ni ska se den imorgon innan det blir mörkt ute fast om ni älskar läskiga, psykade, spännande filmer och inte har minsta problem med att somna så kan ni se den ikväll.

 

Sov så gott, själv sover jag med nattlampan tänd   

 

  Jag är snällare än vad Jenny var och visar er trailen innan ni kollar på den ;) 

Av nelly persson - 8 augusti 2012 18:48

Ja idag passar de namnet perfekt in på mig, det jag gjort idag är att sova, kollat på film och gnällt över att jag är sjuk. Seriöst jag vill bara bli frisk, detta tar kål på mig jag är så uttråkad, trött och snuvig så jag står inte ut.(Ni hör ju själva hur jag gnäller) Men nu har jag bestämt mig jag ska sluta vara sjuk, även om kroppen min är det så ska jag sluta gnälla över de och ge allt för att bli frisk. Jag säger bara huskurer here i come! Om inte de hjälper så ber jag till gudarna om att kladdkakan som nu står i ugnen ska får mig frisk på något magiskt sätt. Ja man kan ju alltid hoppas.

  

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards