nellyperssons

Alla inlägg under februari 2012

Av nelly persson - 14 februari 2012 18:16

Egentligen så har jag inte mycket i skola för tillfället men det är ändå inte lite:S fattr ni typ vaad jag menar? det är lite om man jämför med hur det brukar vara och det är ju positivt. Jag förstår om ni ite fattar för de gör inte jag heller,skitsamma de är bara att göra de. 


Låten gör att pluggandet går mycket lättare eller rättare sagt musik gör allt bättre!

Av nelly persson - 14 februari 2012 10:01

Idag är det nog världens mest romatiska dag, alla uppvaktar sin älskling med presenter och fina kärleksförklaringar. Man köper rosor, choklad, äter en fin middag, gör något extra romntiskt och så förstås så har man sex med levande ljus. Fint! Jo men det är faktiskt fint att man har en dag för kärlek. Det som är riktigt patetiskkt med alla hjärtans dag är folk som är singlar och deppar över det. Herri gud vad spelar det för någon roll igentligen visa är ensamma på julafton, nyår och andra är det på alla hjärtans dag. Om man är singel  och deprimerad på alla hjärtans dag så ska man inte, inte INTE köpa choklad och fira sin kärlek till sig själv, alla hjärtans dag är en dag av kärlek inte "ego-kärlek" Det är SÅ lågt man bra kan sjunka helt ärligt. Se dagen istället som en vanlig dag och glädj dig istället åt dem som har en partner att fira alla hjärtans dag med. Var glad gör deras skull och sluta inslylta dig i avundsjuka tankar. 


Så från mig till er vill jag ge er alla en stor fet alla hjärtans dag KYSS   


 



Av nelly persson - 13 februari 2012 17:43

Det är fraligt att sitta på facbook ivarje fall när man har läxor att göra. Minsta lilla skithändelse blir då helt plötsligt mycket mer intresant än läxorna och sen sitter man där en stund till, jap jap inte så bra de.  Nu ska jag ta tag i läxorna har ett stort hitoria arbete som ska vara klart på fredag, samhälls redovisning som också ska vara färdigt på fredag och så har jag något muntligt i engelskan imorgon så det är bara att välja och vraka ur skafferiet.    

Av nelly persson - 12 februari 2012 17:43

Nu under eftermiddagen så har pappa och jag åkt skriller. Eller pappa åkte spark som Milla drog och jag åkte skriller, fy fan vad det var ansträngande (jag var helt plaskvåt på ryggen när jag kom hem) de hade ju snörat inatt vilket gjorde att det blev trögt glid. Jag klagar inte för de, får se de som lite extra motion istället och det sitter ju aldrig fel   


 



Det var inte bara jag och pappa som var trötta efter åkturen  

Av nelly persson - 12 februari 2012 11:05

Igår fick jag helt plötsligt lust på att måla en tavla så de gjorde jag. Det var som om den kosntnärloga sidan i mig bara vaknade till liv, HAHAH men jag blev ändå ganska nöjd med resultatet. Kanske om några år när jag blivit sveriges största bloggerska att jag kan tjäna en slant på den   HAHA 


   

Av nelly persson - 11 februari 2012 22:16

Nästan alltid efter att jag och pappa gett hästarna mat så brukar vi gå en liten promenad. Idag när vi gjorde de så var det som en mjuk blixt som for över himlen, en stund senare inträffade samma sak igen, vi tror helt enkelt att det var norrsken som vi såg. Som ni alla vet så ser man norrsken bäst uppe i norrland och gå är det skiner det grönt. Men man kan se det här med fast då är det väldigt otydlig och chansen är väldigt liten. Jag tänker i varje  fall somna med tanken att jag för första gången i mitt liv sett ett norrsken.


Tänk er att detta vita flög över huvudet på 1 sekund och var myckt svagare än vad bilden är, en stund senare upprepas det hela efter yttrligare en stund hände det en sist gång. Ungefär så var upplevelsen    

Av nelly persson - 11 februari 2012 11:29

Ursäkta svordommen men fy fan vad jag är trött på hemtelfonen, den ringer, ringer, RINGER och ringer hela tiden. Jag har bara en regel "är det viktigt så ringer man igen", den förljer jag stenhårt. Den är perfekt och det stämmer ju också;) Nu när jag varit sjuk så har jag gått in i rollen som någon assisten till pappa. Nu har jag fått ur mig lite ilska dags för att hitta på något roligt! Jag ska nog verka hästarna idag måste få de gjort.


Grymt bra låst som jag fastnat för på något sätt blir man så himla glad och lycklig när man hör den. 


Take Care!



Av nelly persson - 10 februari 2012 21:01

så nu harn jag hjälpt pappa att skaffa facebook, riktigt kul måste jag säga. Gud vad jag skrattar men han är duktig som försöker. Nu ska jag poppa popcorn, mums och titta på en till film. (ovanligt)  

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards