nellyperssons

Alla inlägg under februari 2012

Av nelly persson - 4 februari 2012 20:06

Dålig update som ni märker men jag har en jävligt bra orsak till de, Jag har ett LIV ;) Igårkväll så ställde Thessan till med lite chill, ja chill ni läste rätt. Cill är en för mig en blandning mellan fest och hemmakväll skulle jag beskriva det som. Riktigt trevligt var det och det skulle inte vara lika trevligt utan Johans och Thessans goda paj.  


Nu sitter jag framför TV:n och vantrivs, jag vantrivas vid TV;n kan de verkligen stämma? Hallå det är ju MELODIFESTIVALEN sköna europa och Sveriges bästa tradition? (LÄGG NER PROGRAMMET)  

Jag mernar bara titta på programledarna; den första är en uttjatad skådespelare, den andra är en tjock glittrig matrona och den tredje skakar så mycket på huvudet när hon pratar så att man tror att hon har ticks, är detta sveriges slipade programledar elit?
Bidragen ska vi inte tala om, den första tror att han är kung (hallå vi har successionsordningen!!), tre gnälliga tjejer(plin, plin, gnäll jag fejkspelar på min nyckelharpa), en jävla apa(the moniker), pensionerade Afrodite(tillbaka på 70 talet) , det hela hänger på att hederlig rock inte skämmer ut sig så lycka till dead by april(vem försöker jag lura, även om bra artister är med så blir det inte lika bra i melodifestivalen) och Nej det är inget matlagnings pogram  Marie Serneholt(salt and pepper salt en pepper)


Så till er alla Melodifestvalsfreak och Shlagervippor, ha en trvligkväll! egentligen den ända som önskar er en trevlig kväll är Chipsindustrin som varje lördag nu framöver kommer göra rekordvinster.   

 

Av nelly persson - 2 februari 2012 10:54

Nu har jag historia eller rast det beror på hu man vill tolka de. Vi kommer in på historia lektionen, han ropar upp namen och sedan säger han ni får sitta på vlafri plats och behöver inte komma tillbaka. Hallå vi är elever? vad tror han egentligen. Jag var duktig och skerv lite ivarjefall :)

   

Av nelly persson - 1 februari 2012 22:39

 
Av nelly persson - 1 februari 2012 19:32

Dagen i all sin helhet har varit riktigt bra. Det ända jobbiga var att historian var inställd, det är inte att den är inställd som är problemet, utan problemet är att det skapade en håltimme vilket är segt. Vi skyllar allt på franskan, det är tråkigt och onödigt och ifall jag inte hade haft de så hade jag harft en extra lång sovmorgon eftersom just historian var inställd. Jag får se det positivt istället jag slapp höra emh 135 ggr ivf. Efter jag slutat så mötte jag Therese & compani på busstationen så det blev ett impuls beslut att stanna kvar och umgås med Johan och Therese, bra energikick en onsdag som den här.


Ha det GÖTT!


 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards