nellyperssons

Alla inlägg under februari 2012

Av nelly persson - 10 februari 2012 19:03

Mitt liv och film altså, hahha vart ska jag ens börja idag har jag knappast gjort något mer än att kolla på film. nyss tittade jag och pappa färdigt på filmen the blind side riktigt fin film men också humor i den, sevärd!  


 


       Så klockren kommentar både jag och pappa dog av skratt!  


Av nelly persson - 10 februari 2012 10:04

Siimsalabim! poff! så nu är jag frisk, VI ses i kväll på fyrverkerifabriken;) om det ändå vore så enkelt att man bara kunde trolla sig frisk..... jaja skit samma det blir mer film mer alvedon och te idag för min del. 

jag önskar er alla en fortsatt trevlig dag


 

Av nelly persson - 9 februari 2012 08:59

Idag är det film, soffa, te och alvedon som gäller för mig har nämligen gått och blivit sjuk. Jag håller på och laddar ner några filmer som får underhåll mig under dagen. När jag ändå pratar om film så ska jag passa på att tipsa er om en riktigt bra film som jag såg här om dagen Water for elephants, den blev direkt en av mina favoriter dessutom så spelar Resse Witerspoon i den. Hon spelar även i en annan utav mina vavorit filmer nämligen Sweet home alabama också en bra film. Så titta på dem ni ellerkommer inte ångra er!  


 

Av nelly persson - 8 februari 2012 17:12

Sämsta dagen på länge! orkar bara inte, jag skulle bara vill köpa en enkel till USA (helst en enkel till min häst också, men jag har ju inte den enonomin) inte vända om eller tänka bara åka och lämna allt bakom sig, det vor något. Aja som tur har jeg en syter som gör grymma kladdkakor, så jag får väll stilla min olust med kladdkaka istället för en flybiljett.


   

Av nelly persson - 7 februari 2012 21:55

Idag har varit en sådan allmän dag helt enkelt en dag som bara ska passera. Jag gick till skolan, åkte buss hem, gjorde mina läxor, gav hästarna mat och tränade. Nu till en liten höjdpunkt på dagen jag ska titta på pretty litte liars sjuktspännande. 


 

Av nelly persson - 6 februari 2012 21:32

Ofta när någon frågar mig om hjälp så burkar jag svara "det löser sig". på något sätt är  universum och livet finurligt för det löser sig alltid på något sätt, sen om det blir bättre är inte säkert. Många har som mål i livet att bli lyckliga, bullshit. Mål i livet är att åstakomma saker, lycka är den lilla stunden som du lyckas med ditt mål. Om målet är att sträva efter lycka kommer du alldrig bli lycklig, för lycka finns bara i korta stunde och när du strävar efter bågot så bara passerar du lyckan. Vart vill jag komma då med min poetiska och djupt töntiga sida? Jo, Lev i nuet. Det betyder inte att du inte gör upp planer i livet eller drömmer om din framtid, vad leva i nuet betyder är att du tar vara på den tiden som du planerar och drömer och njuter av den tiden också samtidigt som du ser varje dag som en gåva och inte ältar problem.

så var lite glada & nöjda allihopa, tänk så här "det kunde varit värre".


nu ska jag bara njuta lyssna på musik tills jag vaknar imorgon biti,  sleep taight  

   

Av nelly persson - 6 februari 2012 09:57

Nu sitter jag i skolan och väntar på att dagens första lektion ska börja. Jag önkar att jag kunde sova längre tyvärr så finns det bara en buss som passar men jag fick lite sovmorgon i varje fall, eller ganska så lagom lång sovmorgon. Jag har nog aldrig upplevt en kyla som den idag när jag gick från busstation till skolan. Det var iskallt, jag riktigt kände hur sminket och snoret frös, det kändes som om hjärnan också fick några frost skador, hahah Nej men så här är det hellre så här kallt än regn och slask!


   

Här är ser ni hur jag och junny tog oss runt sjön igår  

Av nelly persson - 5 februari 2012 21:52

För min del har det varit en riktig vinterdag, jag och jenny bestämmde oss för att åka skridskor... (hm dammen eller sjön självklart sjön!) Om jag ska vara helt ärlig så i början var vi riktigt fega  men allt gick bra och enligt planerna sen dvs ingen av oss plurrade. Först tänkte vi bara åka en liten bit men det blev att vi åkte runt nästan hella skärsjön, härligt! Jätte mysig dag med syrran och Milla och nu hoppas jag att vintern håller i sig så jag kan åka skriller nästa helg också       god natt! 

I believe i can fly... 
















   

       

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards