nellyperssons

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av nelly persson - 1 mars 2012 08:40

Idag är det årets första vårmånad, riktigt gött måste jag säga. Även om det är lite gråt och trist idag så är det ändå en vår månad. Tänk förra året var det en halv meter snö ute idag  är det bara några få snö högar, det verkar som om vädergruran följer schemat iår, haha.

Dessutom så fyller Mats (pappas bror) 45 år idag, Grattis! Pappa fyller år på söndag och då blir han ett havlvt århundrade gammal, strort. Nej nu känner jag att jag bara pladrar på en massa. Juste, ingen praktikplats änn så länge :( idag ska jag ta tag i det och jag hoppas, hoppas, hoppas att jag får en praktik plats hos Jörgen Schwarts (enligt mig, sveriges duktigaste hästtränare). Dessutom vill jag hinna med och träna lite, så frå det bli.


Take Care!


Här är en bild från förra gången då jag och Thea var och tränade hos han (även om jag ser utråkad ut på bilden så är jag det inte, jag har riktigt kul)


   

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards