nellyperssons

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av nelly persson - 12 mars 2012 21:54

Åå jag sitter vid datan och skrattar lite för mig själv, Thessan och Robert förhör varandra på något prov dem har. Seriöst dem låter som ett gift gammalt par, så söta haha. innan så tittade vi på Big Brother, aldrig mer att jag kollar på BB på en söndag fy fan vad tråkigt det var. Dessutom blev jag sur  när jag fick veta att Rodny fick stanna kvar, Ush stör mig på den människan! 

Av nelly persson - 12 mars 2012 18:34

Ciao Bella!!

Dagen har varit jätte bra först följde jag med Mimoza ner till stan och kollade på hennes nya lägenhet, så fin!! Efter de så mötte jag Therese på Roddys, nyttiga som vi är så åt vi fralla istället för kaka. Det blev även en tur in på kicks där jag köpte ny mascara och concealer. Just nu sitter jag och datanördar hos Therese i hennes bajsbruna mjukisbyxor och snackar skit, Haha.


 

Av nelly persson - 12 mars 2012 08:08

Wäääh jag missar min sovmorgon pga varken mamma eller pappa är hemma så att de kan skjuta mig till bussen, typiskt! Denna morgonen alltså fy fan säger jag bara, världens jävla oflyt. Det börjar med att alarmet ringer en halvtimme förtidigt, sen när jag väl satt den på rätt tid och somnat om så vaknar jag till att hunden skäller och det är ju inte precis så att man kan trycka på en snoozknapp så hon blir tyst så att jag kan somna om, utan hennes glappkäft gick i ett tills jag bestämde mig för att stiga upp. Hur som helst jag går upp äter mat när jag ska sminka mig så har Jenny använt upp all min concealer, fy fan vad arg jag blir hon kunde sagt till att när hon lånade den. När ja frågar henne svarar hon "jaja den tog slut i fredags när jag var på metz". Tro inte att morgonen blev bättre, allt mitt smink har blivit nerkladdat av något svart pulver, hmm kan det vara min favorit ögonskugga som gått sönder? japp, de var de. När jag väl ska ta på mig ytterkläderna och cykla ner till bussen, så är min beiga jacka smutsig så jag får ta min syrras skinnjacka problemet är att jag har mitt busskort, skåpsnyckel och mina hörlurarna i den beiga jackan. Så nu sitter jag här i skolan utan nyckel och kan inte komma in i skåpet eller lyssna på musik. Ifall dagen blir sämre blir jag tvungen till att smälla till någon.


Ni får ha en bra dag! 


 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards