nellyperssons

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av nelly persson - 10 mars 2012 22:50

Som ni alla kanske inte vet så ligger det till såhär att jag bara har dem fria kanalerna på TV:n vilket har lett till att jag under hela min uppväxt missat alla grymma serier. Men nu vet ni, nu jävla händer det dunder och brak jag har nämligen hittart en grymt bra sida att ladda ner ifrån www.eztv.it dem har typ alla serier som finns inte nog med det dessutom så har dem nästan nästan alla säsonger från varje serie också. Så nu har jag gått ock blivit en tvserie-freak som tittar på gammla säsonger av serier som dessutom ingen tittar på längre. HAHA ta det lungt ännu har jag inte blivit galen, nej de ända serierna jag följer är pretty little liars, how i met your mother och vampirediaries. Fast nu under kvällen så har jag gjort en liten catch up, jag har kollat på Americas next top model: All stars. Smart va!? så beöver jag ju inte titta på 17 säsonger utan jag får det bästa av det bästa i en ;)  


Sov gott och som sagt kolla in http://eztv.it/      


 




Av nelly persson - 10 mars 2012 13:15




Jag har sån himla tut livet, det är inta alla som har en riktig vän. Du therese du är min bästavän utan dig hade mitt liv varit mycket tråkigare. Du är en sådan vänn som jag kommer ha livet ut, det som frå mig att tro att vår vänskap kommer att hålla, beror inte på att du är otroligt smart (hon är faktiskt de), omtänksam, rolig och alltid finns vid min sida. Utan det som gör dig till en bästis genom livet är att det kan gå flera dagar mellan att vi pratar med varandra och ändå så är vi alltid lika bra vänner. Vi behöver inte underhålla vår vänskap utan den funkar naturligt, därför är du min bästis. 


P.S jag skriver inte bara detta inlägget för att Thessan gjorde ett hyllningsinlägg till mig, okej lite press käner jag (fan att du han först Therese, haha) men den främsta anledningen till attt jag skriver detta är att alla förtjänar att veta vilken awesom person Thessan är.


Ha en AWESOME dag allesammans! 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards