nellyperssons

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av nelly persson - 4 mars 2012 20:41

Lite hemma spa fick det bli så här på söndagskvällen. Jag gjorde en Hemmagjord hårinpackning eftersom jag inte hittade min Ricinolja:( men denna ska nog göra susen ändå:) Jag gjorde även en Hemmagjord mask, jag brukar göra denna masken ganska ofta och tycker att den hjälper, dessutom super enkel att göra. Bara blanda ihop följande ingrediencer; ca 2 msk hounung och nästan lika mycket gurkmeja, vill man så kan man även ha i kamomill, då tar man helt enkelt hälften gurkmeja och hälften kamomill. Som ni förstår efter att man både kletat in sig i mask och inpackning så såg det ut om som jag nollat mig, haha. Så ett tips från mig till er, gör hemma spa, du får både nollning och skönhet på köpet utan att förnedra dig;) 


Ha det bra tills nästa gång :)

Av nelly persson - 4 mars 2012 18:14

Idag fyller pappa 50 år(vi  hade bara "festen" för han igår), det är ganska mycket om man tänker efter. Han fick sig allt en ganska så annorlunda födelsedags väckning. Jag och jenny hade ju viljat ge honom en flygblljet till Thailand men varken jag eller hon har ju ekonomin till de. Så istället för att skicka gubben till Thailen tog vi Thailand till gubben, vi  tog in solstolen, myggnät, massblommor och stora krukväxter, satte på bildspel på TV:n med bilder från när vi var i Thailan. Vi försökte heltenkelt få TV-rummet att kännas som Thailand. Lite barnsligt men tanken men är man finurlig så är man, dessutom blev han jätte glad. Efter "Thailandupplevelsen" så tog hela jänget en ridtur/promenad riktigt kul måste jag säga. Så min dag har varit Kanon. 



   




 


    


Av nelly persson - 4 mars 2012 11:46

Igår som rubriken tydligt säger var jag på två kalas, eller ett kalas och en middag. Först firade vi pappa här hemma myckt trevligt efter de så åkte jag in till stan och träffade tjejerna i klassen för att äta middag på Charlies och för att fir min Fanny som fyllt 18. Måste säga att det var jätte kul, det har varit riktigt dålig samanhållning mellan tjejerna i klassen och klassen i övrigt men efter igår kändes det som en rolig och hel klass, ivarjefall om man räknar med tjejerna. Kul och borde göras om:) 


här kommer lite bilder sen middagen på Charlies igår.



 


   

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards