nellyperssons

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av nelly persson - 25 mars 2012 23:34

Imorgon så börjar min praktik, vilket jag ser fram  emot. Jag ska praktisera hos en som heter Jörgen Schwartz, han är enligt mig sveriges bästa hästränare. Han är ingen sådan superkändis som tränar hopp och dressyrfjanter utan han är en Äkta hästmänniska. Givetvis finns det många bra tränare men han kan sin grej. Tyvärr så finns det få "riktiga hästmänniskor" kvar. Hur som helst så kommer den kommande veckan bli otroligt lärorik. Och för att svara på ernan fråga, Japp nästa vecka blir det mycket hästprat i bloggen, hahah men givetvis ska jag skriva om annat också;) 


Sov Gott! 

 

Av nelly persson - 25 mars 2012 09:50

God Morgon!
ÅÅ jag vaknade för en stundsedan utav att hunden skällde, fy fan vad arg jag blev! men nu har jag lungnat mig. Idag ska jag fixa lite saker inför praktiken som börjar imorgon. Nu ska jag äta frukost sen ska jag gå ut och sola eller göra något liknande

Ha det bra! 


     Grymt skön låt att vakna till

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards