nellyperssons

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av nelly persson - 7 mars 2012 09:36

“I stand for freedom of expression, doing what you believe in, and going after your dreams.” Madonna Ciccone


Det kunde lika väl ha varit jag som sa detta. Detta kanske bara är jag, men folk i min ålder verkar ha slutat drömma, eller så är det så sjut så att man skäms över att ha en dröm. Nej men helt ärligt om du inte har en dröm, se till att skaffa dig en då. Livet blir så mycket roligare och absolut mer meningsfullt. En utav min drömmar är att åka på en lååååååååång roadtrip genom USA. Givetvis som med allting annat så ska man ju ha rimliga drömmar, ännu så verkar ju min dröm om USA rimlig, däremot kanske jag måste ge upp hoppet om att bli president i USA, ni fattar vad jag menar. Så skaffa dig en dröm, gör så gott du kan för att uppylla den, va nöjd med det du presterat även om du inte lyckades upfylla din dröm. Fan asså, jag tror nästan att jag har knäckt livets gåta, om inte så är jag en bit på vägen i varje fall. 


      Take Care!

 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards