nellyperssons

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av nelly persson - 11 mars 2012 20:51

Efter att jag ånbastat, haft ansiktsmask och fotbad så känner jag mig riktigt snygg! åå det här är livet jag borde öppna ett eget spa och bli stammkund, haha;) älskar det! Nu ska jag dricka en kopp te, titta på topmodel och måla mina naglar


Sleep tight!

Av nelly persson - 11 mars 2012 18:30

Ja vinden svalkar, åå vilken härlig ridtur jag nyss var med om :)   (För er som inte tycker om hästar eller inte gillar hästprat, så säger jag bara scrolla ner till bilden) Sahara var jätte duktig idag, jag har börjat att sätt igång henne nu efter vintern men vilken häst jag har, hon är helt enkelt bäst. jag måste bara säga detta, det är en helt underbar känsla när man lyssnar på svalkar vinden med den svenska är björnstammen och precis när låten accelererar så gör hästen också det, det är då vinden svalkar. Nog hästprat, förövrigt har dagen inneburit ansvar nu när mamma och pappa åkt till polen, så jag måste sköta hela gården.    
                                             
" vissa ger man tusen chanser andra ger man och vissa ger man inga, men vilket är då bäst att bli sviken tusen gånger eller att aldrig försöka?" 

   










Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards