nellyperssons

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av nelly persson - 17 mars 2012 22:37

Efter att Jag vunnit över thessan i kuddkrig så ska vi ta och sova lite hade vi tänkt. Vi var nere vid sjön innan och tog lite bilder några blev helt ok ivarjefall. Det tog cirka 2 timmar för thesan att stöka ner hela huset, hahha men seriöst det ser ut som om någon fällt en atombomb i köket. 


Sov Gott



    

Av nelly persson - 17 mars 2012 16:22

Finns det något roligare samtalsämne än sex? Helt ärligt så tror jag inte de. Jag vet inte hur mycket jag, jenny och Thessan skrattade vi hade hur kul som helst. Nu ska vi titta på BB sen ska jag och thessan gå ut och ta lite fina kort hade vi tänkt. 

Take Care!


Av nelly persson - 17 mars 2012 09:54

God morgon! har ni sovit gott? Själv har jag sovit som en bebis. För alla er som inte sovit så bra ska jag ger er vad jag tror är världens bästa tips. Somna till musik, det är så himla skönt. Sätt på spellistan så att den blandar låtar så att musiken spelar hela natten och sedan när man vaknar så blir man glad för att det just är musik man hör. Skippa hörlurarna utan  ta högtalarna istället så slipper du vakna utav att du är helt intrasslad i en kabel.  Nu ska jag äta lite frukost sen får vi se hur dagen blir, troligen så ska jag vara med Thessan.


Ha det bra!


 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards