nellyperssons

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av nelly persson - 14 mars 2012 21:55

För en stund sedan när jag var ute och skulle ge hästarna mast så såg jag inte bara ett utan två stjärnfall, häftigt!  Dessutom så fick jag två önskningar på köpet, verkar som att någon vill att jag ska få min vilja igenom. Vi får väll se om nin dröm går i uppfyllelse. Ja, jag önskar mig något när jag ser ett stjärnfall, vem gör inte de liksom?


Sleep Tight!

 

Av nelly persson - 14 mars 2012 19:04

Riktigt irriterande att det blir två inlägg när jag bloggar från iphonen. Dagen har varit seg först en franska vilket jag hatar, efter det så hade jag historia -.- sen gick jag och Jessica till rektorn för att klaga på vår franskalärare. Med lite tur ska jag nog kunna slippa satkärringen. Nej nu ska jag sluta gnälla och berätta dagens bästa nyhet, Franskan imorgon är inställd!!!  Det finns knappt ord för hur glad jag är för de. Just nu så lyssnar jag på Rihanna och pluggar på geografiprovet som jag har tills imorgon. Jo en sak till, Jag har slarvat bort mina hörlurar åå jobbigt. 


Take Care! 

Av nelly persson - 14 mars 2012 09:58

Just nu sitter jag på historielektionen och jag måste säga att vår lärare är den mest charmiga personen genom alla tider. Fuck no, han är så dryg jag tror till och med att ett lik kan vara roligare att umgås med, hahaha. Jag vill bara sluta dessutom så är jag hungrig. Ha en bra dag allesammans!

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards